Skip to main content

Sinds 28-06-2024 ben ik verhuisd naar een ander adres. Sinds het inleveren van mijn TV kastje bij DHL op 05-07-2024 is mijn glasvezelabonnement niet meer gekoppeld bij Mijn Odido.

Als ik mijn bestaande glasvezelabonnement wil toevoegen ontvang ik onderstaande melding:

Wellicht ben ik zelf die andere gebruiker? 😅 Kunnen jullie dit abonnement weer koppelen aan Mijn Odido account? Bij voorbaat dank!

Hi @Akiranon , ik heb meteen voor je gekeken, maar ik zie op je e-mailadres inderdaad 2 accounts staan met hetzelfde klantnummer, namelijk inactief en eentje die nog open is door de verhuizing. In principe hoef je bij een verhuizing geen nieuw account aan te maken of te koppelen. Wel dien je ook je mobiel abonnement nog te wijzigen naar het nieuwe adres als je dit nog niet had gedaan.

Daarnaast zie ik dat de verhuisorder nog niet helemaal is afgerond. Op de een of andere manier is jouw aanvraag om tv eruit te halen hier bij gekomen in plaats van in de order waar de opzegging van het oude adres in staat.

Ik vermoed dat het voor nu afwachten is, totdat de TV Box bij ons binnen is en hiermee ook de bestelling voor de verhuizing afgerond wordt. Daarna zou het moeten lukken om je abonnement weer te koppelen!

Hi @Akiranon , ik heb meteen voor je gekeken, maar ik zie op je e-mailadres inderdaad 2 accounts staan met hetzelfde klantnummer, namelijk inactief en eentje die nog open is door de verhuizing. In principe hoef je bij een verhuizing geen nieuw account aan te maken of te koppelen. Wel dien je ook je mobiel abonnement nog te wijzigen naar het nieuwe adres als je dit nog niet had gedaan.

Daarnaast zie ik dat de verhuisorder nog niet helemaal is afgerond. Op de een of andere manier is jouw aanvraag om tv eruit te halen hier bij gekomen in plaats van in de order waar de opzegging van het oude adres in staat.

Ik vermoed dat het voor nu afwachten is, totdat de TV Box bij ons binnen is en hiermee ook de bestelling voor de verhuizing afgerond wordt. Daarna zou het moeten lukken om je abonnement weer te koppelen!

Dankjewel Demi! Adres van 06 heb ik reeds aangepast bij Ben. Dan wachten we nog even rustig af tot de TV box is afgemeld. 😄

Reageer