Skip to main content
Beantwoord

Overzicht account + abonnementen


Beste,

Ik kan op Odido inloggen met mijn gmail account. Hier vind ik dan enkel mijn telefoon abonnement. Ik kan klikken op abonnement toevoegen, maar dan wordt er een e-mail code gestuurd naar een e-mail adres dat mij totaal onbekend voorkomt en ik zie nergens hoe ik dit aan zou kunnen passen. Maar dit is dan abonnement 2.

 

Ik heb gisteravond ook een nieuw abonnement aangevraagd op een ander adres (want verhuizing binnenkort en 1 maand overlappend Internet). Ik krijg alle bevestigingen e.d. via de gmail, maar er staat dat ik mijn bestelling kan volgen in mijn account, maar dit is nergens mogelijk. Er zijn wel knoppen om een bestelling te volgen, maar hier komt niks naar voren. Is dat omdat dat adres dan nu even anders is dan het adres van mijn account? En hoe krijg ik al deze abonnementen wél in mijn account te zien?

Dus in totaal heb ik

1x mobiel (enige die te zien is)

1x internet op zelfde adres als mobiel/account - niet te zien (ander onbekend e-mail)

1x internet op ander adres, bestelling in behandeling  -  niet te zien/volgen

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi San, leuk dat je zowel mobiel als Internet + TV bij ons hebt! Ik heb direct meegekeken en ik zie al wat de reden is dat je Internet + TV niet kan toevoegen aan je bestaande Mijn Odido-account waar mobiel al aan gekoppeld staat. Internet + TV staat namelijk op andere voorletters dan je mobiele abonnement. En er bestaat ook een Mijn Odido-account met een ander e-mailadres, namelijk a***l@t-mobilethuis.nl waar Internet + TV al aan gekoppeld is. Om Internet + TV aan je Mijn Odido-account te koppelen waar je mobiele abonnement al in staat moeten je voorletters exact overeenkomen en moet ik het 2e Mijn Odido-account verwijderen.

Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag om alles recht te trekken. Als Internet + TV dan in je account staat, dan kan je ook je nieuwe bestelling volgen en inzien! 😄

Hi Marciano, 

Bedankt voor je onderzoek en uitleg! Ik heb echter geen mail ontvangen om op te reageren (alleen een mail dat deze reactie er was). Heb je die naar dat T-Mobile adres gestuurd? Want dat komt mij niet bekend voor en ik heb daar geen toegang toe. Ik neem aan dat dat ‘vroeger’ standaard werd aangemaakt bij je internet ofzo. Kun je het ook naar m’n Gmail sturen? Dat is dan van het mobiele account als ik ze uitleg zo begrijp.

Alvast dank! 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo San, tuurlijk geen proleem! Ik zag dat het inderdaad was verstuurd naar het T-Mobile adres. Ik heb zojuist de mail verstuurd naar je G-mailadres. Als je een kopie van je ID-bewijs kunt sturen, kunnen we de gegevens voor je aanpassen, zodat je het daarna kunt samenvoegen in één account! 😊

Thanks! Ontvangen, ik ga er nu mee aan de slag 

Reputatie 6
Badge +7

@SANbuca Laat maar gerust weten wanneer het is gelukt om het te versturen, dan gaan we voor je aan de slag! 

Is verstuurd, dank! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi San, bedankt voor het opsturen van de kopie. We hebben 'm ontvangen en ik heb je voorletters voor Internet + TV gewijzigd, zodat ze overeenkomen met je mobiele abonnement. Ook heb ik het Mijn Odido-account dat op het @t-mobilethuis.nl adres stond verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om Internet + TV aan je bestaande Mijn Odido-account te koppelen. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Hi, ik kan hem nog steeds niet koppelen, omdat ik voor het huidige adres nog steeds het issue heb dat er een code wordt verstuurd naar een tmobile e-mail waar ik geen toegang tot heb. Kunt u die gewoon op mijn gmail zetten? En zodra ik die dan heb kunnen koppelen, wordt dan ook de bestelling + voortgang beschikbaar van het internet dat ik heb aangevraagd op mijn nieuwe adres?

 

Is er nog iemand die kan helpen met deze laatste loodjes?

Reputatie 5
Badge +5

Hi @SANbuca, ik wil dit graag rechtzetten voor je! Ik zie alleen een ander Internet + TV abonnement gekoppeld staan aan je e-mailadres dan het klantnummer wat in je profiel vermeld staat. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer? Kan je me hierin ook aangeven welk abonnement je graag wil koppelen aan het account? Dan ga ik hier verder mee aan de slag! 

Reageer