Skip to main content

Hallo,

ik heb mijn nieuwe nummer en nu heb ik probleem met inloggen met mij account odido . Kan niet meer omdat ze vraagt de code van mij oude nummer. Wat moet ik doen ?

Goedemorgen @Carl123, van harte welkom op onze Community! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2059, klopt dat? Daarbij zie ik inderdaad een ander nummer voor de Tweestapsverificatie vermeld staan. Als je kunt bevestigen dat dit je nummer is, ga ik het gehele account voor je verwijderen. Je kunt daarna een nieuw account aanmaken via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en vervolgens je abonnement koppelen. Ik hoor graag van je! 😄

Oke. Kan jij mij ouder nummer verwijderen ? Dankjewel

Geen probleem Carl! Ik heb het zojuist voor je in orde gemaakt en het account verwijderd. Daarnaast heb ik ook je nummer ontkoppeld van je account. Als je de app gebruikt, verwijder deze dan en download 'm opnieuw. Dan beschikt deze gelijk over de nieuwste software. Je kunt via onze website een nieuw account aanmaken en dan je abonnement toevoegen. 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Hallo,

Het is niet gelukt ik krijg deze .  Omdat mijn oude nummer is >telefoonnummer verwijderd door moderator] en krijg ik daar de code. 

“Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.

Geen probleem Carl! Ik heb het zojuist voor je in orde gemaakt en het account verwijderd. Daarnaast heb ik ook je nummer ontkoppeld van je account. Als je de app gebruikt, verwijder deze dan en download 'm opnieuw. Dan beschikt deze gelijk over de nieuwste software. Je kunt via onze website een nieuw account aanmaken en dan je abonnement toevoegen. 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Oh sorry. Mijn excusses hij is nu gelukt. Bedankt voor je hulp fijnedag! 

@Carl123 Fijn dat het is gelukt! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Dank en jij ook een hele fijne dag gewenst! 😁

Reageer