Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Hallo, Ik ben nieuw bij Odido, en probeer een account te maken cq openen. Bij het invullen van de 4 cijfers uit de e mail code blijft hij keer op keer aangeven "Oeps dat ging niet helemaal goed. Probeer het nogmaals.
Hallo, het lukt mij niet om mijn abonnement te koppelen in de Odido app. Via de webbrowser lukt dat wel en is dat ook zichtbaar. Geen oud abo gekoppeld en gebruiksdata en facturen zichtbaar.
Ik heb een tijdje geleden mijn abonnement verlengd en sindsdien kan ik niet meer inloggen in de Odido app ik heb dus nu totaal geen inzage in mijn verbruik en facturen kunnen jullie mij a.u.b. zsm helpen
Om in te loggen maak ik gebruik van de tweestappen verificatie.Nu heb ik een nieuwe telefoon en kan ik niet meer inloggen.Weet iemand waar ik de QR code kan vinden?Alvast bedank!
Dear All,I unfortunately can’t change my email account. There’s a typo, ending in xxxx.clom instead of xxxx.com.Therefore I can’t add my product to my existing account and since I’m moving soon, can’t change my adress.PLS HelpAll the best,Rudolf
Ik zie dat meerdere klanten hier tegenaan zijn gelopen. Ik krijg ook deze foutmelding. Zou dit graag opgelost hebben. Het zal te maken hebben met mijn eerdere account bij T-mobilemvg, Diana
Goedemiddag, Heb zojuist een nieuwe telefoon gekocht en wil dus een nieuwe esim downloaden. Echter om in mijnodido zakelijk in te loggen sturen je een sms ter vertificatie naar mijn telefoonnummer. Die kan ik dus niet ontvangen, omdat ik nog geen nieuwe esim heb geinstalleerd. Help! : )
Ik probeerde mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon en daarmee ook een nieuw abonnement, vanwaar denk ik de verwarring in de app. Ik hoor graag wat ik kan doen om dit op te lossen.
Beste, Is het mogelijk dat mijn 2fa wordt omgezet naar sms? Ik heb een nieuw mobiel en ben vergeten welke authenticator app ik gebruik. GroetenNighael
In mijn account probeer ik mijn bestaande internet + tv abonnement te koppelen, echter krijg ik de melding “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”. In andere topics zie ik dat er in de back-end van Odido eerst e.e.a. verwijderd zou moeten worden, maar via de chat krijg ik niemand te pakken.
Ik heb gisteren HBO Max als extra aangezet, wilde daarbij sport aanzetten maar dat kan niet via een mobiel abonnement, heb direct binnen 10 minuten geprobeert om HBO Max weer op te zeggen maar ik kan deze alleen wijzigen, wat ik dus niet wil want ik wil deze verwijderen.Hoe krijg ik dit nu wel stopgezet?
Zie titel. PDF wil niet genereren. Van alle andere maanden wel. Graag advies. Viendelijk groetend, JB
Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw."Ik heb net het contract voor mijn abonnement overgenomen van mijn moeder maar bij haar staat hij niet meer onder gekoppelde abonnementen en hij is ook niet al gekoppeld aan mijn account.
Al enkele maanden een mobiel abonnement van Odido en sinds kort ook internet en tv. Maar in mijn Odido zie is k alleen het mobiele abo en koppelen lukt niet. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding. Help!
Met de wissel naar Odido en het hebben van een Tele2 account en T-Mobile account is wat misgegaan. De T-Mobile app is succesvol omgezet. Het Tele2 telefoonnummer krijg ik niet toegevoegd (er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens). Een van de oplossingen is het toevoegen via de PC maar helaas kan ik daar niet inloggen omdat ik het wachtwoord blijkbaar niet meer weet. Het wachtwoord wijzigen lukt niet. Na het invoeren van een nieuw wachtwoord (meerdere keren geprobeerd met meerdere wachtwoorden) bevriest het scherm.Meermaals geprobeerd om contact te krijgen met Odido via de telefoon maar dat lukt gewoon niet.
Beste lezer c.q. Odido, Ik heb nu het mobiele abonnement Unlimited plus van odido. Nu is mijn vraag:Mijn snelheid is nu tussen de 710 Mbps en de 640 Mbps download,wordt deze in augustus nog hoger ??
Ik ben het wachtwoord van mijn Odido account vergeten, maar zodra ik via de website probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via mijn email of telefoonnummer ontvang ik niks. Er komt ook niks in de spamfolder terecht. Dit heb ik al meerdere dagen. Andere emails van Odido ontvang ik wel, dus het ligt niet aan mijn email.
Ik krijg mijn abonnement niet gekoppeld aan mijn Odido account. Krijg een foutmelding “we kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen”
Hi,Ik ben al 2 dagen bezig met de klantenservice om een 0906-0909 blokkade eraf te laten halen, ik denk dat alle opties wel op zijn,- Ander toestel geprobeerd- Netwerk reset0900 nummers werken wel.Is er hier iemand die wel de oplossing heeft?Blokkades staan uit in de app, en is door de klantservice er ook afgehaald.
Al een tijdje maak ik gebruik van de site archive.phNu kan ik al een aantal dagen niet meer op die site komen via mijn vaste internet thuis, als ik er met mijn mobiel naar toe ga krijg ik hem wel (ook Odido). We hebben meerdere PC's staan, ook een zonder adblocker of virusscanner, maar op alle PC's exact hetzelfde.Misschien zijn er meer mensen die dit ervaren?
And here I am again since this seem to be the only channel to contact Odido - and I'm really upset about it.After having my phone stolen abroad and blocking my sim card, I started a new subscription with Odido to get a new device and keep my old number. The phone and new sim card arrived today. However, I cannot activate it, I cannot log in to My Odido because of 2-FA - of course, my phone was stolen and I don't have my old sim card!!!!!I also cannot call Odido because the new sim card is not activated.I feel that I'm in an eternal looping of non-sense procedures. Is there anyone who can help me?I also asked last week for an eSim that I've never received. So, I have this new sim card with another number (that I cannot activate) and still have to wait 1 month to recover my old number. I'm really stressed and upset with all this situation and the lack of support on Odido side.
Hallo,Ik probeer in te loggen op de Odido app maar de code wordt verstuurd naar mijn oude telefoonnummer. Wat kan ik doen?
Beste Odido, Ik wil mijn mobiele telefoon abonnement koppelen in de nieuwe odido app, maar dit lukt niet. Ik krijg de melding dat het al gekoppeld is aan een ander account en dat ik het daar eerst moet verwijderen. Maar de tele2 app kan ik niet meer in en in odido kan ik niet met een ander account inloggen. Kunnen jullie dit oplossen? Alvast bedankt!Mariska
Goedendag,Ik wil mijn nieuwe abonnement koppelen aan mijn app. Echter krijg ik elke keer dezelfde melding in beeld. Er staat dan deze pagina zit op slot. Als ik verder klik om de pagina opnieuw te refreshen kom ik wel in het overzicht terecht alleen staan er gegevens niet in omdat het niet lukt staat er.ik ben een half jaar geleden overgestapt van zakelijk naar consument dus misschien ligt het daar aan?kan iemand mij helpen. groetjes,max
Would be possible to delete the one account made by mistake? Want to use the associated email to my subscriptions...
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.