Skip to main content

Om in te loggen maak ik gebruik van de tweestappen verificatie.

Nu heb ik een nieuwe telefoon en kan ik niet meer inloggen.

Weet iemand waar ik de QR code kan vinden?

Alvast bedank!

Om in te loggen maak ik gebruik van de tweestappen verificatie.

Nu heb ik een nieuwe telefoon en kan ik niet meer inloggen.

Weet iemand waar ik de QR code kan vinden?

Alvast bedank!

Hallo @Wandana24, bedoel je hiermee de QR-code van je eSIM? Deze kun je terugvinden in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim onder het kopje '’simkaart activeren'’. Let op: als je de QR-code hebt gescand, staat de eSIM gekoppeld in je toestel. Je dient deze daarna alleen nog even te activeren en dat kan via dezelfde link!

Wat krijg je precies te zien als je probeert in te loggen? Lukt het niet in de app? Zou je voor me kunnen checken of het via een browser/desktopversie wel lukt? 

Ik verneem het graag van je! 

Groetjes,

Pharwin

Is al opgelost. Krijg nu een SMS

Best,

Voor het inloggen op mijn odido moet ik gebruik maken van een 2 stappen verificatie.

Hiervoor heb ik de odido app en de authenticatie app  gedownload en geïnstalleerd.

echter de koppeling tussen odido en de authenticatie app gaat niet goed deze komt er namelijk niet in te staan.

ik heb allen internet en TV , ik  weet niet of mijn mobiel is gekoppeld.

graag zou willen hoe dit op te lossen is

Hallo @jeroen aveskamp, welkom op onze Community! Van welke authenticatie app maak je gebruik? Als deze niet in de app wordt weergegeven, ligt het vermoedelijk aan de app waar je gebruik van maakt.  Ik kan eventueel alles voor je verwijderen, zodat je het opnieuw kunt instellen. Wellicht dat het helpt! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik inderdaad een account tegen waar alleen je Internet + TV abonnement in staat. Het gaat om het klantnummer wat eindigt op ***6720. Klopt dat? 

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄

Beste  Pharwin

klopt dat wij alleen Internet+TV hebben alleen het klant nummer eindigt niet op ***6720 maar op ***5762

als het de beste en snelste oplossing om alles te verwijderen en dat ik het opnieuw kan instellen 

graag 

Hoi @jeroen aveskamp, je algemene klantnummer is **6720 en je TV-klantnummer is **5762, maar geen zorgen - we hebben het over hetzelfde abonnement. Ik heb je account zojuist verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken, je abonnement te koppelen en 2FA opnieuw in te stellen. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Reageer