Hoi Gonca, van harte welkom op de Community! Geen zorgen, er is zeker een andere manier om je simkaart te activeren. Ik mag het zelf niet doen, vanwege strenge verificaties, anders had ik het graag direct voor je gedaan. Maar ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra mijn collega's deze hebben ontvangen, streven ze ernaar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat je het me weten of het is gelukt met mailen en als je simkaart geactiveerd is? Ik hoor het graag van je!
Hoi Gonca, van harte welkom op de Community! Geen zorgen, er is zeker een andere manier om je simkaart te activeren. Ik mag het zelf niet doen, vanwege strenge verificaties, anders had ik het graag direct voor je gedaan. Maar ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra mijn collega's deze hebben ontvangen, streven ze ernaar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat je het me weten of het is gelukt met mailen en als je simkaart geactiveerd is? Ik hoor het graag van je!
Hoi,
Mijn simkaart is geactiveerd. Bedankt voor de snelle hulp!
Hallo Gonca, fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!