Al enkele maanden een mobiel abonnement van Odido en sinds kort ook internet en tv. Maar in mijn Odido zie is k alleen het mobiele abo en koppelen lukt niet. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding. Help!
Al enkele maanden een mobiel abonnement van Odido en sinds kort ook internet en tv. Maar in mijn Odido zie is k alleen het mobiele abo en koppelen lukt niet. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding. Help!
Hallo
Handig om ook even dit topic door te nemen:
Ik verneem het graag van je!
Het goede is 7-6-1969
dank voor het aanpassen alvast!
gr Jan
Hoi Jan, bedankt voor de juiste geboortedatum. Ik heb deze direct gecorrigeerd in het systeem. Geef het een half uurtje om te verwerken en dan moet het straks lukken om je abonnement toe te voegen. Laat je het ons weten of het is gelukt?
Hoi Jan, bedankt voor de juiste geboortedatum. Ik heb deze direct gecorrigeerd in het systeem. Geef het een half uurtje om te verwerken en dan moet het straks lukken om je abonnement toe te voegen. Laat je het ons weten of het is gelukt?
Het is gelukt, thnx voor de hulp! groeten Jan
Fijn dat het is gelukt, Jan en uiteraard graag gedaan!
Goedendag,
ik probeer mijn dochter haar abonnement te koppelen aan mijn account maar krijg steeds de melding dat hij al gekoppeld is. Ook mijn vriend heeft het geprobeerd (op zijn gegevens staat het abonnement) lukt het ook niet. Foutmelding is al gekoppeld. We zouden graag alles in 1 willen hebben voor een goed overzicht! Zouden jullie kunnen helpen?
gr T de Glee
Hoi
Bedankt voor de reactie.
Oh oké. Klopt idd. Mijn vriend daar staat haar nummer ook onder maar ze hebben beide dezelfde voorletter alleen mijn vriend heeft SH en mijn dochter S dus dat is haar eigen voorletter. Maar begrijp dat dat dan niet kan. Het nummer dat eindigt op 64 dat is het nummer idd van mijn dochter. Kunnen jullie de initialen gelijk voor ons trekken dan kunnen we het vanavond koppelen. Hoor graag van u
vr groet T de Glee
Hoi
Zoals je hebt kunnen lezen kan tenaamstelling door een moderator alleen worden aangepast ma het sturen van een kopie ID. Dan kan hij/zij de overige zaken controleren. Ervanuit gaande dat b.v. het automatische incasso nummer hetzelfe is kunnen de 2 abonnementen daarna worden gekoppeld.
Oké dan gaan we daar vanavond mee aan de slag. Nu niet thuis ivm werk. Laat weten wanneer het gelukt is. Alvast bedankt
Goedemorgen,
De gegevens zijn verstuurd. Nu kunnen Julie het aanpassen. Hoor graag of het gelukt is en dat het gekoppeld kan worden.
Gr T de glee
Goedemorgen
Ik krijg mijn abonnement/nummer niet gekoppeld.
Spreek ik je daar verder?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.