Beantwoord

Krijg abonnementen niet gekoppeld

  • 26 February 2024
  • 5 reacties
  • 52 Bekeken

Al enkele maanden een mobiel abonnement van Odido en sinds kort ook internet en tv. Maar in mijn Odido zie is k alleen het mobiele abo en koppelen lukt niet. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding. Help!

 

icon

Beste antwoord door Klapschaats 28 February 2024, 19:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Klapschaats, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Ik heb gelijk met je mee zitten kijken en ik zie al wat de oorzaak is. Om je Internet + TV abonnement samen te kunnen voegen in één account, dienen je naam, adresgegevens en je geboortedatum overeen te komen met elkaar. Bij je mobiele abonnement zie ik 7-6-1969 vermeld staan en bij je Internet + TV abonnement 7-7-1969 vermeld staan, vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Welke van de twee is juist en welke kan ik voor je aanpassen? Laat het maar gerust weten in dit topic, dan pas ik het voor je aan, zodat je daarna zorgeloos beide abonnementen in één account kunt koppelen! 

Handig om ook even dit topic door te nemen: 

Ik verneem het graag van je! 

Het goede is 7-6-1969


dank voor het aanpassen alvast!

gr Jan

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Jan, bedankt voor de juiste geboortedatum. Ik heb deze direct gecorrigeerd in het systeem. Geef het een half uurtje om te verwerken en dan moet het straks lukken om je abonnement toe te voegen. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Hoi Jan, bedankt voor de juiste geboortedatum. Ik heb deze direct gecorrigeerd in het systeem. Geef het een half uurtje om te verwerken en dan moet het straks lukken om je abonnement toe te voegen. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

 

Het is gelukt, thnx voor de hulp! 👍 groeten Jan

Reputatie 7
Badge +9

Fijn dat het is gelukt, Jan en uiteraard graag gedaan! 

Reageer