Goedemorgen @rchardon, welkom op onze Community! Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik zag dat je account inderdaad nog gekoppeld stond aan een oud/inactief mobiele abonnement, vandaar dat je deze melding te zien kreeg. Geen zorgen, ik heb gelijk het account verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken!
Ik hoor het graag van je!
Goedemorgen @rchardon, welkom op onze Community! Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik zag dat je account inderdaad nog gekoppeld stond aan een oud/inactief mobiele abonnement, vandaar dat je deze melding te zien kreeg. Geen zorgen, ik heb gelijk het account verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken!
Ik hoor het graag van je!
Werkt als een zonnetje! Dank voor je hulp!
@rchardon Fijn dat het weer werkt, geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!