Skip to main content

Ik kan geen abonnement koppelen aan mijn account

[Afbeelding verwijderd door moderator. E-mailadres en 06-nummer stonden openbaar]

Hoi Henk, van harte welkom op de Community! Goed dat je je abonnement in Mijn Odido wil koppelen - altijd handig. Moet 'ie het natuurlijk wel doen en daar help ik je graag bij. Ik heb je screenshot direct verwijderd, omdat je 06-nummer en je e-mailadres hierin stonden. Deze stonden openbaar. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie geen oude accounts aan je e-mailadres gekoppeld staan. Alleen 1 leeg account, dus het zou voor zover ik zie moeten werken. Zou je hem nog 1 keer willen koppelen via de webversie van Mijn Odido? Ik ben benieuwd of het nu wel lukt en zo niet, welke melding je precies krijgt. Dan ga ik het doorzetten! 😊


Beste, 

Ik heb het nogmaals geprobeerd 

ik krijg onderstaande melding.

het enige wat ik eigenlijk wil is in mijn verbruik kunnen kijken. En eventueel bundel bijkopen etc

 


Hallo @Henk v wel zo fijn als je je verbruik etc. kunt inzien, laten we samen naar een oplossing kijken! Op je screenshot zie ik dat je dit probeert via je telefoon. Zou je het kunnen proberen via een desktopversie om te kijken of het dan wel lukt? Log je ook in met het e-mailadres wat in je profiel vermeld staat? Probeer je het nummer toe te voegen wat eindigt op ***7119 of een ander nummer? Ik hoor het graag van je! 

Mocht het een spoedgeval zijn, neem dan gerust telefonisch contact op met onze zakelijke klantenservice door te bellen naar: 0800-7112. Zij kijken graag direct met je mee! 


Beste, 

 

ik heb het op mijn pc geprobeerd en krijg hetzelfde probleem. Dat nummer gebruik ik idd. 


Dank voor de toelichting Henk! Ik zie dat er op je e-mailadres een account bestaat, maar dat het een '’leeg'’ account betreft. Kun je anders via onze website proberen om je inloggegevens op te vragen: https://www.odido.nl/zakelijk/inloggegevens-opvragen. Ik hoop dat dat werkt en anders zal ik toch echt een case voor je door moeten zetten, zodat ze dit voor je kunnen uitzoeken. 

Ik verneem het graag van je! 


Beste,

 

het probleem is niet dat ik mijn wachtwoord niet weet.

alleen dat ik geen abonnement toe kan voegen aan mijn account zodat ik mijn verbruik kan zien.

het enige wat ik wil is dat ik de app open en zie wat mijn verbruik is.

nu krijg ik alleen maar te zien abonnement kopen of abonnement koppelen.

 

ik heb ook alleen mijn telefoon bij odido voor de rest niets


@Henk v Yes, dat snap ik! Er lijkt ergens iets niet goed te gaan met je account en dat is op te lossen door je inloggegevens op te vragen. Als je daarna een nieuw wachtwoord instelt, zou het moeten werken. Zou je dat voor me kunnen proberen? Krijg je de mail dan wel binnen? Ik verneem graag of je dan hetzelfde te zien krijgt. Als dat zo is, ga ik direct een case voor je doorzetten naar ons IT-team, zodat ze hierbij kunnen helpen! 


Hoi,

ik heb gisteren mijn inloggegevens op gevraagd en een nieuw ww ingesteld.

dan krijg ik ook de mail binnen. 

ik doe onderstaande: ik ga naar de site, ga abonnement koppelen, klik op mobiel, dan vul ik mijn 06 nummer in, krijg een code, die vul ik in en krijg de foutmelding: er ging iets fout. probeer later nog een keer.

 

gr henk


@Henk v Top, bedankt voor de informatie! Ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat, we hebben verder alles uitgesloten wat we vanuit onze kant zouden kunnen doen. Ik heb zojuist een case voor je doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 72524471). Zij zullen dit voor je onderzoeken en telefonisch of per mail bij je terugkomen met meer duidelijkheid. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens de drukte. Het zou best kunnen dat ze eerder aan je case toekomen, maar houd er rekening meer dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling kunt verwachten. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor al het ongemak! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 


@Henk v Top, bedankt voor de informatie! Ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat, we hebben verder alles uitgesloten wat we vanuit onze kant zouden kunnen doen. Ik heb zojuist een case voor je doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 72524471). Zij zullen dit voor je onderzoeken en telefonisch of per mail bij je terugkomen met meer duidelijkheid. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens de drukte. Het zou best kunnen dat ze eerder aan je case toekomen, maar houd er rekening meer dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling kunt verwachten. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor al het ongemak! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Top! Bedankt


Reageer