Skip to main content

Beste Odido,

 

Waarom maakt Odido niet dagelijks c.q. wekelijks een nieuwsbrief en stuurt deze per e-mail naar haar klanten die deze wensen.

 

  • Als voorbeeld hoeveel masten zijn er die week aangepast van Hyundai naar Ericsson 
  • Hoeveel snelheid heeft het netwerk vanaf nu (datum)
  • wat wordt er deze week aangepast aan de abonnementen 
  • wat staat er verder te gebeuren wat nieuws kan zijn voor de klanten

Ik vind het jammer dat Odido geen nieuwsbrief heeft of ik kan hem niet vinden.

Check hier.

 


Hallo Eric,

 

Bedankt voor uw reactie.

 

Ik heb mezelf wel eens aangemeld voor de nieuwsbrief van Odido maar ik ontvang zelden nieuws van Odido.

 

En volgens mij is een nieuwsbrief toch een manier om klanten betrokken te laten of te laten zijn bij het Odido gebeuren.

 

goede communicatie is het halve werk van klantenbinding (in mijn ogen)


Ik denk dat de meningen verschillen of klanten elke week een nieuwsbrief willen ontvangen van hun leverancier. Odido heeft daar een eigen keuze in gemaakt wat blijkbaar het beste bij hun klanten past.

Ik zie hier een nieuwsbrief van 6 juni, die ook online te bekijken is. Daarin artikelen voor het komende vakantie seizoen.

Maar er is naast het passieve van een nieuwsbrief ook een platform wat meer interactiviteit geeft, deze community. Je ziet hier ook aankodindigingen en verdiepende topics welke door Odido, maar ook door medeklanten worden aangemaakt. 

 


Reageer