Ik heb gisteren HBO Max als extra aangezet, wilde daarbij sport aanzetten maar dat kan niet via een mobiel abonnement, heb direct binnen 10 minuten geprobeert om HBO Max weer op te zeggen maar ik kan deze alleen wijzigen, wat ik dus niet wil want ik wil deze verwijderen.
Hoe krijg ik dit nu wel stopgezet?
Beste antwoord door esmin1976
Marciano van Odido schreef:
Goedemorgen Esmin, van harte welkom op de Community! Normaal gesproken kan je pas na een maand weer opzeggen, maar als je HBO Max voor sport hebt gekozen, dan snap ik dat je toch liever een andere Extra wil gebruiken. Ik heb HBO Max direct verwijderd. Lukt het om via Mijn Odido een andere Extra te activeren? Ik hoor het graag van je! đ
Goedemorgen Esmin, van harte welkom op de Community! Normaal gesproken kan je pas na een maand weer opzeggen, maar als je HBO Max voor sport hebt gekozen, dan snap ik dat je toch liever een andere Extra wil gebruiken. Ik heb HBO Max direct verwijderd. Lukt het om via Mijn Odido een andere Extra te activeren? Ik hoor het graag van je! đ
Fijn dat het is gelukt Esmin! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! đ
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.