Skip to main content

Ik heb gisteren HBO Max als extra aangezet, wilde daarbij sport aanzetten maar dat kan niet via een mobiel abonnement, heb direct binnen 10 minuten geprobeert om HBO Max weer op te zeggen maar ik kan deze alleen wijzigen, wat ik dus niet wil want ik wil deze verwijderen.

Hoe krijg ik dit nu wel stopgezet?

Goedemorgen Esmin, van harte welkom op de Community! Normaal gesproken kan je pas na een maand weer opzeggen, maar als je HBO Max voor sport hebt gekozen, dan snap ik dat je toch liever een andere Extra wil gebruiken. Ik heb HBO Max direct verwijderd. Lukt het om via Mijn Odido een andere Extra te activeren? Ik hoor het graag van je! 😄

Goedemorgen Esmin, van harte welkom op de Community! Normaal gesproken kan je pas na een maand weer opzeggen, maar als je HBO Max voor sport hebt gekozen, dan snap ik dat je toch liever een andere Extra wil gebruiken. Ik heb HBO Max direct verwijderd. Lukt het om via Mijn Odido een andere Extra te activeren? Ik hoor het graag van je! 😄

Hallo Marciano,

Het lukt inderdaad! Bedankt

Fijn dat het is gelukt Esmin! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😊

Reageer