Hallo, het lukt mij niet om mijn abonnement te koppelen in de Odido app. Via de webbrowser lukt dat wel en is dat ook zichtbaar. Geen oud abo gekoppeld en gebruiksdata en facturen zichtbaar.
Hallo
Laat maar gerust weten wat je zou willen!
Sorry, ik vraag dit voor mijn vrouw. Zij is hier niet zo handig mee en ik vroeg me meer af hoe de handelswijze was om dit te regelen binnen de app. Ik heb mijn data etc zichtbaar.
Oh haha, dat wist ik niet! Kun je anders het e-mailadres van je vrouw (wat bij ons bekend is) in je profiel vermelden? Dan kan ik met je meekijken of alles voor haar goed staat ingesteld!
Ik kom zo snel niet zien waar ik dit kan/kon aanpassen maar ik heb bij X haar mailadres ingegeven. Ik hoop dat dat zichtbaar is.
Goedemorgen, bedankt voor het invullen van het e-mailadres van je vrouw. Ik heb direct meegekeken en ik zie dat er nog een oud Mijn Odido-account gekoppeld stond aan dit nummer, maar aan een ouder - inactief, zakelijk - abonnement. Ik heb deze oude accounts verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en het mobiele abonnement van je vrouw te koppelen. Laat je het ons weten of het is gelukt? We horen het graag van je!
Goedemorgen, bedankt voor het invullen van het e-mailadres van je vrouw. Ik heb direct meegekeken en ik zie dat er nog een oud Mijn Odido-account gekoppeld stond aan dit nummer, maar aan een ouder - inactief, zakelijk - abonnement. Ik heb deze oude accounts verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en het mobiele abonnement van je vrouw te koppelen. Laat je het ons weten of het is gelukt? We horen het graag van je!
Helemaal gelukt!!! Fijn. Dank.
Goedemorgen, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.