Skip to main content

Hallo, het lukt mij niet om mijn abonnement te koppelen in de Odido app. Via de webbrowser lukt dat wel en is dat ook zichtbaar. Geen oud abo gekoppeld en gebruiksdata en facturen zichtbaar. 

Hallo @2getherdiver, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6282, kan dat kloppen? Ik zie dat er een account is gekoppeld, maar niet met het e-mailadres wat in je profiel vermeld staat. Het gaat om P.b****r@icloud.com. Is dat ook het e-mailadres waarmee je inlogt? Zowel je mobiele nummer als je Internet + TV abonnement is in het account te zien.  Wel zie ik dat er voor het laatst is ingelogd op 15-05-2024. Wellicht dat het daardoor in de app niet goed gaat. Ik kan eventueel alles voor je verwijderen/ontkoppelen, zodat je daarna alles even opnieuw kunt instellen. Dan zou het in de app ook te zien moeten zijn! Zou je voor de zekerheid de app willen verwijderen en dan opnieuw willen downloaden? En ook willen checken of je toestel is voorzien van de laatste software update? Dat is van belang voor de app, zodat die optimaal kan werken. 

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄


Sorry, ik vraag dit voor mijn vrouw. Zij is hier niet zo handig mee en ik vroeg me meer af hoe de handelswijze was om dit te regelen binnen de app. Ik heb mijn data etc zichtbaar. 


Oh haha, dat wist ik niet! Kun je anders het e-mailadres van je vrouw (wat bij ons bekend is) in je profiel vermelden? Dan kan ik met je meekijken of alles voor haar goed staat ingesteld! 


Ik kom zo snel niet zien waar ik dit kan/kon aanpassen maar ik heb bij X haar mailadres ingegeven. Ik hoop dat dat zichtbaar is. 


Goedemorgen, bedankt voor het invullen van het e-mailadres van je vrouw. Ik heb direct meegekeken en ik zie dat er nog een oud Mijn Odido-account gekoppeld stond aan dit nummer, maar aan een ouder - inactief, zakelijk - abonnement. Ik heb deze oude accounts verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en het mobiele abonnement van je vrouw te koppelen. Laat je het ons weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 😊


Goedemorgen, bedankt voor het invullen van het e-mailadres van je vrouw. Ik heb direct meegekeken en ik zie dat er nog een oud Mijn Odido-account gekoppeld stond aan dit nummer, maar aan een ouder - inactief, zakelijk - abonnement. Ik heb deze oude accounts verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en het mobiele abonnement van je vrouw te koppelen. Laat je het ons weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 😊

 

Helemaal gelukt!!! Fijn. Dank. 


Goedemorgen, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan! 


Reageer