Skip to main content

Hi, 

Ik probeer al maanden lang mijn internet abonnement toe te voegen in de app. Ik heb hier inmiddels al wel 10x over gebeld maar het mag allemaal niet baten.

Is er via hier iemand die mij kan helpen?

Hoi Stefan, van harte welkom op de Community! Log je in op het Mijn Odido-account met e-mailadres s***k@hotmail.nl - waar je mobiele abonnement ook al aan gekoppeld staat? Dit zou wel gewoon moeten werken, ik zie namelijk niks in de weg staan of iets dat niet overeenkomt. Waar loop je precies tegenaan; wat gebeurd er precies als je Internet probeert toe te voegen of welke foutmelding krijg je te zien? Ik hoor het graag van je! 

Ik krijg de foutmelding nadat ik de bevestigingcode heb ingevoerd: het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

Hi Stefan, bedankt voor de aanvullende informatie! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er onder het e-mailadres dat mijn collega hierboven benoemt momenteel een mobiel abonnement gekoppeld staat, maar het lijkt erop dat er in jouw account op de achtergrond iets niet goed gaat. Mijn voorstel is daarom om jouw account een reset te geven, zodat je zowel jouw mobiele abonnement als je abonnement voor Internet + TV er opnieuw aan kunt koppelen. Vind je dit goed? Zodra je daarna de abonnementen (opnieuw) gekoppeld hebt kun je direct weer alle gegevens inzien. Ik wacht je reactie af voordat ik iets in werking zet!

Dat vind ik prima! 

Ik ben benieuwd of het gaat werken

Dan heb ik dat bij deze voor je in orde gemaakt, Stefan. Ik ben net zo benieuwd als jij, dus ik zou je willen vragen om nogmaals te proberen de abonnementen aan je account te koppelen. Laat je mij weten of dit lukt? Zo niet, zou je mij dan kunnen vertellen of je opnieuw dezelfde foutmelding krijgt? Ik hoor graag van je!

Hi,

Ik krijg helaas dezelfde melding te zien als hiervoor.

"Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen."

Hi @Stefanbuunk ik heb zojuist alles verwijderd en ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnementen. Daarna zou het moeten werken! Mocht dat niet het geval zijn, vernemen we graag of je dezelfde (of een andere) melding te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (in de app/browser/desktopversie). 

Hi, 

Ik heb wederom dezelfde fout gekregen.

Ik probeer dit via de app van odido.

@Stefanbuunk Kun je het anders proberen via een browser om te kijken of het dan wel lukt? Klik je bij het toevoegen ook echt het juiste abonnement aan? Het lijkt erop dat er iets verkeerds gaat, aangezien je de melding krijgt '’het is niet mogelijk om dit mobiele nummer te koppelen'’ terwijl je juist je Internet + TV abonnement probeert toe te voegen. Bij het toevoegen wordt er dan ook de code per mail naar je verstuurd en dus niet per SMS? Ik hoor het graag! 

Dit is de melding die ik krijg, zowel in de app als in de browser. Ik vind de melding ook raar aangezien ik wel een mail krijg en internet probeer toe te voegen.

@Stefanbuunk Top, bedankt voor de informatie! Ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat, we hebben verder alles uitgesloten wat we vanuit onze kant zouden kunnen doen. Ik heb zojuist een case voor je doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 72522926). Zij zullen dit voor je onderzoeken en telefonisch of per mail bij je terugkomen met meer duidelijkheid. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens de drukte. Het zou best kunnen dat ze eerder aan je case toekomen, maar houd er rekening meer dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling kunt verwachten. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen.  Excuses voor al het ongemak! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Reageer