Met de wissel naar Odido en het hebben van een Tele2 account en T-Mobile account is wat misgegaan. De T-Mobile app is succesvol omgezet. Het Tele2 telefoonnummer krijg ik niet toegevoegd (er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens). Een van de oplossingen is het toevoegen via de PC maar helaas kan ik daar niet inloggen omdat ik het wachtwoord blijkbaar niet meer weet. Het wachtwoord wijzigen lukt niet. Na het invoeren van een nieuw wachtwoord (meerdere keren geprobeerd met meerdere wachtwoorden) bevriest het scherm.
Meermaals geprobeerd om contact te krijgen met Odido via de telefoon maar dat lukt gewoon niet.
Bladzijde 1 / 1
Hi Herby, goed om te zien dat je al e.e.a. hebt geprobeerd! Minder leuk dat het nog niet is gelukt, maar dat gaan we fixen. Staan beide abonnementen op dezelfde naam (voorletters, geboortedatum en adres)? Dit moet exact gelijk zijn om de abonnementen te koppelen. Zo ja, dan kijken we direct verder. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN.
Daarnaast ontvang ik ook graag de volgende gegevens die mijn collega's nodig hebben om dit probleem te onderzoeken en op te lossen:
Met welk e-mailadres log je in?
Welk nummer probeer je te koppelen?
Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
Telefoonnummer & klantnummer:
Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip)
Op welk nummer ben je evt. bereikbaar?
Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond
Ik zie je bericht graag tegemoet!
Hoi, alle informatie is d.m.v. een privé bericht doorgegeven. Mvg. Herbert
Hoi
Nee, met de gegeven link om het wachtwoord te wijzigen heb ik het zelfde probleem dat het wachtwoord oranje omkaderd word en bevriest.
mvg Herbert
Hi Herbert, ook hier bedankt voor je screenshot. Ik heb je zojuist ook weer een privébericht gestuurd. Als ik het goed zie gebruik je hier de App. Momenteel is het bekend dat niet iedereen zijn wachtwoord opnieuw kan instellen. Als je dit via de webbrowser probeert, zou het wel moeten werken: Mijn Odido inloggegevens opvragen
Hallo,
Vandaag is mijn Tele2 account omgezet naar een Odido account met nummerbehoud. Toch blijft de website aangeven dat ik geen esim met smartwatch kan bestellen. Ook krijg ik steeds de melding ‘Oops, er is iets mis gegaan’
Blijkbaar is er inderdaad iets mis gegaan bij het omzetten van de accounts?
Hallo @JohnBWessels, welkom op onze Community! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik verschillende nummers tegen, maar ik zie dat je account wel goed staat ingesteld. Deze staat gekoppeld aan het juiste abonnement. Voor welk nummer probeer je een Multisim aan te schaffen? Probeer je dit in de app of op een andere manier? Zou je het anders via een browser/desktopversie kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt? Kun je anders het nummer waar het om gaat in je profiel zetten? Dan kan ik met je meekijken!
Hallo Pharwin van Odido,
Bedankt voor je reactie op mijn post! Het is vanmorgen al gelukt, blijkbaar zit er een vertraging bij het verwijderen en weer opnieuw toevoegen van mijn telefoonnummer aan mijn account. Ik heb ondertussen mijn multisim en smartwatch kunnen bestellen. Dus dit ticket kan worden afgesloten.
Ik heb inderdaad meerdere nummers, ook voor mijn gezinsleden.
Fijn dat er wél wordt meegedacht in plaats van al die negatieve reacties die ik veel lees! Tot nu toe alleen maar goed geholpen door de telefonische servicedienst en door jouw bericht.
Ben zeer tevreden, nu nog afwachten op mijn Odido glasvezel verbinding. Deze komt de 16e en ik ben zeer benieuwd.
Nogmaals bedankt voor je reactie!
@JohnBWessels geen dank en fijn dat het is gelukt! We proberen altijd zo veel mogelijk in oplossingen mee te denken en zijn ook altijd bereid om tot het uiterste te helpen, zowel telefonisch als via onze Community! Wat leuk dat je Glasvezel de 16e komt, ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt, zodat je straks ook kunt genieten van supersnel Thuis internet! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag en alvast een heel fijn weekend gewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.