Skip to main content

Al enkele maanden een mobiel abonnement van Odido en sinds kort ook internet en tv. Maar in mijn Odido zie is k alleen het mobiele abo en koppelen lukt niet. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding. Help!

Hallo @Klapschaats, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Ik heb gelijk met je mee zitten kijken en ik zie al wat de oorzaak is. Om je Internet + TV abonnement samen te kunnen voegen in één account, dienen je naam, adresgegevens en je geboortedatum overeen te komen met elkaar. Bij je mobiele abonnement zie ik 7-6-1969 vermeld staan en bij je Internet + TV abonnement 7-7-1969 vermeld staan, vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Welke van de twee is juist en welke kan ik voor je aanpassen? Laat het maar gerust weten in dit topic, dan pas ik het voor je aan, zodat je daarna zorgeloos beide abonnementen in één account kunt koppelen! 

Handig om ook even dit topic door te nemen: 

Ik verneem het graag van je! 

Het goede is 7-6-1969

dank voor het aanpassen alvast!

gr Jan

Hoi Jan, bedankt voor de juiste geboortedatum. Ik heb deze direct gecorrigeerd in het systeem. Geef het een half uurtje om te verwerken en dan moet het straks lukken om je abonnement toe te voegen. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Hoi Jan, bedankt voor de juiste geboortedatum. Ik heb deze direct gecorrigeerd in het systeem. Geef het een half uurtje om te verwerken en dan moet het straks lukken om je abonnement toe te voegen. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Het is gelukt, thnx voor de hulp! 👍 groeten Jan

Fijn dat het is gelukt, Jan en uiteraard graag gedaan! 

Goedendag, 

ik probeer mijn dochter haar abonnement te koppelen aan mijn account maar krijg steeds de melding dat hij al gekoppeld is. Ook mijn vriend heeft het geprobeerd (op zijn gegevens staat het abonnement) lukt het ook niet. Foutmelding is al gekoppeld. We zouden graag alles in 1 willen hebben voor een goed overzicht! Zouden jullie kunnen helpen?

gr T de Glee

Hoi @TdeGlee, welkom op de Community! Leuk dat jullie met het hele gezin bij Odido zitten. Ik heb direct met je meegekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid. Jouw abonnement staat op jouw naam. Daarnaast zie ik het Internet + TV abonnement en 2 mobiele abonnementen op naam van je vriend. Echter 1 daarvan, het abonnement met nummer **64, staat op 2 initialen, terwijl de rest er op één staat. Om abonnementen te koppelen moet dit op exact dezelfde gegevens staan. **64 is het nummer van je dochter, klopt dat? Ik heb een mail gestuurd naar het e-mailadres van je vriend waarop hij kan reageren met een kopie van zijn ID. Laat je het me weten als hij dit heeft gedaan? Dan kan ik de voorletters gelijktrekken en dan kan hij het abonnement van je dochter aan zijn Mijn Odido-account koppelen. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😄

Bedankt voor de reactie.

Oh oké. Klopt idd. Mijn vriend daar staat haar nummer ook onder maar ze hebben beide dezelfde voorletter alleen mijn vriend heeft SH en mijn dochter S dus dat is haar eigen voorletter. Maar begrijp dat dat dan niet kan. Het nummer dat eindigt op 64 dat is het nummer idd van mijn dochter. Kunnen jullie de initialen gelijk voor ons trekken dan kunnen we het vanavond koppelen. Hoor graag van u

vr groet T de Glee

Hoi @TdeGlee ,

Zoals je hebt kunnen lezen kan tenaamstelling door een moderator alleen worden aangepast ma het sturen van een kopie ID. Dan kan hij/zij de overige zaken controleren. Ervanuit gaande dat b.v. het automatische incasso nummer hetzelfe is kunnen de 2 abonnementen daarna worden gekoppeld. 

Oké dan gaan we daar vanavond mee aan de slag. Nu niet thuis ivm werk. Laat weten wanneer het gelukt is. Alvast bedankt 

Goedemorgen,

De gegevens zijn verstuurd. Nu kunnen Julie het aanpassen. Hoor graag of het gelukt is en dat het gekoppeld kan worden.

Gr T de glee

Goedemorgen @TdeGlee, bedankt voor de mail! Ik heb de voorletter aangepast naar S. Geef het systeem even 30 minuten de tjid om dit te verwerken en dan moet het lukken om het abonnement van je dochter toe te voegen aan het Mijn Odido account van je vriend. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😊

Ik krijg mijn abonnement/nummer niet gekoppeld. 

@Priszy_1984 Ik heb zojuist op jouw bericht gereageerd in dit topic: Bestaand (mobiel) abonnement koppelen lukt niet | Odido community

Spreek ik je daar verder?

Reageer