Skip to main content

Ik krijg na het inloggen deze foutmelding:

Het is inmiddels al meerdere dagen later, dus die 30 minuten zijn ook wel voorbij. Ik zou graag mijn glasvezel willen kunnen inzien, en als ik op Beheer → Abonnement Koppelen druk, krijg ik deze foutmelding:

Er gaat dus iets niet helemaal goed… Kan ik hiermee geholpen worden?

Overigens: De chatbot is kansloos in het beantwoorden van eigenlijk alle vragen die ik hem heb gesteld, en zegt bovendien dat alle ‘echte mensen’ bezet zijn dus wil mij niet verder helpen.

Hoi Bas, wat apart dat je deze melding krijgt. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je voorletter en achternaam niet exact overeenkomt tussen beide abonnementen. Mobiel staat bijvoorbeeld op S., terwijl Internet + TV op B. staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan corrigeer ik je naam en dan moet het lukken om je abonnementen te koppelen!

Ah dat verklaart een hoop. Ik heb de mail beantwoord!

Hoi Bas, bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de mail gezien en je volledige naam komt nu overeen bij beide abonnementen. Over 30 minuten moet het lukken om Internet + TV te koppelen. Ik hoor graag van je of het is gelukt!

Hij zegt nu nog steeds hetzelfde...

@Marciano van Odido, zou je nog eens voor mij kunnen kijken wat er fout gaat? Er is nog niets veranderd als ik inlog 😔

Hallo @BasdP, ik zie dat mijn collega alles netjes heeft aangepast en dat alle gegevens overeenkomen met elkaar. Ik vermoed dat er op de achtergrond iets niet goed gaat, omdat je zelf geen wijziging ziet. Geen zorgen, ik heb zojuist je account verwijderd en alles ontkoppeld. Dan kun je vanaf nu alles opnieuw instellen. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnementen. Daarna zou het moeten lukken! Als je gebruik maakt van de app, verwijderd deze en download 'm opnieuw! 

Hallo @BasdP, ik zie dat mijn collega alles netjes heeft aangepast en dat alle gegevens overeenkomen met elkaar. Ik vermoed dat er op de achtergrond iets niet goed gaat, omdat je zelf geen wijziging ziet. Geen zorgen, ik heb zojuist je account verwijderd en alles ontkoppeld. Dan kun je vanaf nu alles opnieuw instellen. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnementen. Daarna zou het moeten lukken! Als je gebruik maakt van de app, verwijderd deze en download 'm opnieuw! 

Dank, zo is het gelukt!

@BasdP Fijn dat het is gelukt! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄

Reageer