Skip to main content

Hallo,

Het lukt mij niet om mijn Odido TV/internet abonnement (voorheen T-mobile) te koppelen aan Mijn Odido, ik krijg dan een foutmelding met ‘Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.’.

Ik kan nu alleen mijn telefoon abonnement (voorheen Tele2) inzien in Mijn Odido. 

Zou dit opgelost kunnen worden? Alvast bedankt! 

Hallo @xoxoxoxo, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat alvast goed is om te weten is dat je naam, adresgegevens en geboortedatum overeen dient te komen bij beide abonnementen om ze samen te kunnen voegen in één account. Als ik je abonnementen erbij pak, zie ik dat de naam niet overeenkomt met elkaar. Bij je Internet + TV abonnement staat de letter S. vermeld en bij je mobiele abonnement T.S. De achternamen en overige gegevens komen wel overeen. Dit kan ik voor je aanpassen, zodat je het abonnement daarna kunt toevoegen in je account. Kan ik de letter T. weghalen bij je mobiele abonnement of toevoegen bij je Internet + TV abonnement? 

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄

Hallo @xoxoxoxo, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat alvast goed is om te weten is dat je naam, adresgegevens en geboortedatum overeen dient te komen bij beide abonnementen om ze samen te kunnen voegen in één account. Als ik je abonnementen erbij pak, zie ik dat de naam niet overeenkomt met elkaar. Bij je Internet + TV abonnement staat de letter S. vermeld en bij je mobiele abonnement T.S. De achternamen en overige gegevens komen wel overeen. Dit kan ik voor je aanpassen, zodat je het abonnement daarna kunt toevoegen in je account. Kan ik de letter T. weghalen bij je mobiele abonnement of toevoegen bij je Internet + TV abonnement? 

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄

Hallo @Pharwin van Odido

Als u de letter T zou kunnen toevoegen bij het Internet & TV abonnement zou dat heel fijn zijn! 

@xoxoxoxo Geen probleem! Ik heb de wijziging zojuist voor je doorgevoerd. Je kunt vanaf nu je Internet + TV abonnement toevoegen in je bestaande account. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 

@xoxoxoxo Geen probleem! Ik heb de wijziging zojuist voor je doorgevoerd. Je kunt vanaf nu je Internet + TV abonnement toevoegen in je bestaande account. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 

@Pharwin van Odido Yes het is gelukt, bedankt!! 😊

@xoxoxoxo Fijn dat het is gelukt! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en alvast een heel fijn weekend! 😊

Reageer