Skip to main content

Ik probeer al langere tijd mijn internet thuis aan hetzelfde account te koppelen als mijn mobiele abonnement.
Ik krijg dan de melding “Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens. 

Het opgegeven adres klopt wel alleen lijkt de toevoeging (alleen op deze foutmelding pagina) verkeerd te staan aangezien het tussen de postcode en plaatsnaam in staat. Het adres staat wel correct in mijn account dus dat is niet het probleem.

Alvast bedankt.

Goedemorgen Inze, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en je adres en de toevoeging staat wel correct in het systeem. Ik zie alleen dat je mobiele abonnement en Internet + TV niet op dezelfde naam (en geboortedatum) staan. Mobiel staat op naam van L. terwijl Internet + TV op naam van D. staan. Om beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen moeten de abonnementen op exact dezelfde gegevens staan. Om dit te doen is contractovername nodig. Staat je mobiele abonnement nog niet op jouw naam? Vraag dan contractovername aan via deze pagina: Contractovername | Odido.

Staat Internet + TV nog niet op jouw naam? Vraag contractovername dan als volgt aan. Mail naar internet.service@odido.nl met:

  • Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Zodra beide abonnementen op jouw naam staan, kan je Internet + TV koppelen aan je bestaande Mijn Odido-account waar mobiel al in staat. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

 


Reageer