Ik kan geen abonnement koppelen aan mijn account
[Afbeelding verwijderd door moderator. E-mailadres en 06-nummer stonden openbaar]
Ik kan geen abonnement koppelen aan mijn account
[Afbeelding verwijderd door moderator. E-mailadres en 06-nummer stonden openbaar]
Hoi Henk, van harte welkom op de Community! Goed dat je je abonnement in Mijn Odido wil koppelen - altijd handig. Moet 'ie het natuurlijk wel doen en daar help ik je graag bij. Ik heb je screenshot direct verwijderd, omdat je 06-nummer en je e-mailadres hierin stonden. Deze stonden openbaar. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie geen oude accounts aan je e-mailadres gekoppeld staan. Alleen 1 leeg account, dus het zou voor zover ik zie moeten werken. Zou je hem nog 1 keer willen koppelen via de webversie van Mijn Odido? Ik ben benieuwd of het nu wel lukt en zo niet, welke melding je precies krijgt. Dan ga ik het doorzetten!
Beste,
Ik heb het nogmaals geprobeerd
ik krijg onderstaande melding.
het enige wat ik eigenlijk wil is in mijn verbruik kunnen kijken. En eventueel bundel bijkopen etc
Hallo
Mocht het een spoedgeval zijn, neem dan gerust telefonisch contact op met onze zakelijke klantenservice door te bellen naar: 0800-7112. Zij kijken graag direct met je mee!
Beste,
ik heb het op mijn pc geprobeerd en krijg hetzelfde probleem. Dat nummer gebruik ik idd.
Dank voor de toelichting Henk! Ik zie dat er op je e-mailadres een account bestaat, maar dat het een '’leeg'’ account betreft. Kun je anders via onze website proberen om je inloggegevens op te vragen: https://www.odido.nl/zakelijk/inloggegevens-opvragen. Ik hoop dat dat werkt en anders zal ik toch echt een case voor je door moeten zetten, zodat ze dit voor je kunnen uitzoeken.
Ik verneem het graag van je!
Beste,
het probleem is niet dat ik mijn wachtwoord niet weet.
alleen dat ik geen abonnement toe kan voegen aan mijn account zodat ik mijn verbruik kan zien.
het enige wat ik wil is dat ik de app open en zie wat mijn verbruik is.
nu krijg ik alleen maar te zien abonnement kopen of abonnement koppelen.
ik heb ook alleen mijn telefoon bij odido voor de rest niets
Hoi,
ik heb gisteren mijn inloggegevens op gevraagd en een nieuw ww ingesteld.
dan krijg ik ook de mail binnen.
ik doe onderstaande: ik ga naar de site, ga abonnement koppelen, klik op mobiel, dan vul ik mijn 06 nummer in, krijg een code, die vul ik in en krijg de foutmelding: er ging iets fout. probeer later nog een keer.
gr henk
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Top! Bedankt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.