Skip to main content
Beantwoord

Abonnement toevoegen: Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen

  • 9 August 2024
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Ik zie dat meerdere klanten hier tegenaan zijn gelopen. Ik krijg ook deze foutmelding. Zou dit graag opgelost hebben. Het zal te maken hebben met mijn eerdere account bij T-mobile

mvg, Diana

Beste antwoord door diana.deboer

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @diana.deboer, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt toevoegen in je account. Ik heb gelijk geozcht op je e-mailadres en ik zag dat je account inderdaad gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, waardoor het niet lukte. Geen zorgen, deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten werken! 

Ik hoor het graag van je! 😊

Hallo Pharwin,

Het is nu gelukt hoor. Heel erg bedankt!

mvg, Diana

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo @diana.deboer, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt toevoegen in je account. Ik heb gelijk geozcht op je e-mailadres en ik zag dat je account inderdaad gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, waardoor het niet lukte. Geen zorgen, deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten werken! 

Ik hoor het graag van je! 😊


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 9 augustus 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @diana.deboer, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt toevoegen in je account. Ik heb gelijk geozcht op je e-mailadres en ik zag dat je account inderdaad gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, waardoor het niet lukte. Geen zorgen, deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten werken! 

Ik hoor het graag van je! 😊

Hallo Pharwin,

Het is nu gelukt hoor. Heel erg bedankt!

mvg, Diana


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

@diana.deboer Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en alvast een heel fijn weekend! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen