Skip to main content

Hallo, 

Ik ben nieuw bij Odido, en probeer een account te maken cq openen. Bij het invullen van de 4 cijfers uit de e mail code  blijft hij keer op keer aangeven "Oeps dat ging niet helemaal goed. Probeer het nogmaals. 

Hi @Lejeune Van harte welkom bij Odido! Wat goed dat je ook al onze community gevonden hebt. Ik help je graag verder. Probeer je een account aan te maken via de app of via de browser? Mocht het via de browser zijn, zou je ook eens een andere browser willen gebruiken en kijken of dit werkt? Ik ben benieuwd!

Hoi Demi, 

Ik ben begonnen op een andere Browser, nu het volgende.

Bij inloggen krijg ik de volgende melding.

Extra beveiliging. 

Het is belangrijk om je persoonlijke gegevens extra te beveiligen  (tweetrapsverificatie) Dit gaat via een sms-code. Met deze code log je in om toegang te krijgen tot je Mijn Odido account.

Je krijgt de code op:

XXX

Je kan dit nummer later aanpassen via het kopje 'Beveiliging' in het menu. Of kies voor extra Beveiliging via een authenticatie-app.

Het nummer bij "Je krijgt de code op" is mij TOTAAL onbekend.

En ik zie ook nergens het kopje Beveiliging, of hoe ik dan ook verder kom om e.e.a. te bewerken.

Graag uw hulp.

o06-nummer verwijderd door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar]

Hoi Lejeune, ook namens mij van harte welkom bij Odido en hier op de Community! Het 06-nummer is van je oude abonnement dat gestopt is in 2022. Ik zie dat je e-mailadres nog gekoppeld stond aan een oud Mijn Odido-account voor dit nummer. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Hoi Lejeune, ook namens mij van harte welkom bij Odido en hier op de Community! Het 06-nummer is van je oude abonnement dat gestopt is in 2022. Ik zie dat je e-mailadres nog gekoppeld stond aan een oud Mijn Odido-account voor dit nummer. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Hallo geachte, mijn dank is groot.  Gelukt. 

Top, 🌟🙏✨️🌹🌹🌹👍

Fijn om te lezen dat het gelukt is, Lejeune! Graag gedaan, namens mijn collega Marciano. Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten!

Reageer