Skip to main content

Odido app

  • 11 August 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Ik heb een tijdje geleden mijn abonnement verlengd en sindsdien kan ik niet meer inloggen in de Odido app ik heb dus nu totaal geen inzage in mijn verbruik en facturen kunnen jullie mij a.u.b. zsm helpen

 

 

Uitgelichte reactie

12 augustus 2024

Hoi Sven, van harte welkom op de Community! Leuk dat je bij ons blijft met je verlenging. Ik snap volkomen dat je snel weer je abonnement kan inzien en daar help ik je graag bij. Na je verlenging stond je Mijn Odido-account nog gekoppeld aan je oude abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 15 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Uitgelichte reactie

Hoi Sven, van harte welkom op de Community! Leuk dat je bij ons blijft met je verlenging. Ik snap volkomen dat je snel weer je abonnement kan inzien en daar help ik je graag bij. Na je verlenging stond je Mijn Odido-account nog gekoppeld aan je oude abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 15 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen