Skip to main content

Goedemiddag,

Heb zojuist een nieuwe telefoon gekocht en wil dus een nieuwe esim downloaden. Echter om in mijnodido zakelijk in te loggen sturen je een sms ter vertificatie naar mijn telefoonnummer. Die kan ik dus niet ontvangen, omdat ik nog geen nieuwe esim heb geinstalleerd. Help! : ) 

Goedemorgen Tom, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8503, klopt dat? Daarbij zie ik dat je nu beschikt over een eSIM die actief is. Ben je nog in het bezit van je oude telefoon? Dan kun je inloggen met je Mijn Odido account en onder het kopje '’Mijn toestel & Sim'’ een nieuwe eSIM bestellen. Die zal dan worden klaargezet in je account of je kunt 'm naar je e-mailadres laten versturen. De QR-code kun je dan scannen met je nieuwe toestel en de activatie kun je zelf heel gemakkelijk voltooien!

Laat maar gerust weten of het lukt of dat je hierbij hulp nodig hebt! 😄

Goedemorgen Tom, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8503, klopt dat? Daarbij zie ik dat je nu beschikt over een eSIM die actief is. Ben je nog in het bezit van je oude telefoon? Dan kun je inloggen met je Mijn Odido account en onder het kopje '’Mijn toestel & Sim'’ een nieuwe eSIM bestellen. Die zal dan worden klaargezet in je account of je kunt 'm naar je e-mailadres laten versturen. De QR-code kun je dan scannen met je nieuwe toestel en de activatie kun je zelf heel gemakkelijk voltooien!

Nee apartheid, dat helpt niet omdat ik mijn oude telefoon niet meer heb. Als jij kan zorgen dat de code wordt verstuurd naar mijn geregistreerde e-mailadres, zodat ik kan inloggen in mijnodido, dan komt het vast goed

Nee apartheid, dat helpt niet omdat ik mijn oude telefoon niet meer heb. Als jij kan zorgen dat de code wordt verstuurd naar mijn geregistreerde e-mailadres, zodat ik kan inloggen in mijnodido, dan komt het vast goed

Apartheid?! Maakt mijn telefoon ervan excuses, Pharwin 🙏

Geen probleem haha! In je account zie ik dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad met een collega over een nieuwe simkaart, maar ik zie dat het niet helemaal goed is gegaan. Ik heb zojuist een eSIM voor je besteld en per mail naar je verstuurd. Als je de QR-code kunt scannen met je toestel, kan ik daarna deze voor je activeren. Geef gerust een reactie in dit topic wanneer je het gescand hebt, dan kan ik het daarna voor je activeren! 

Reageer