Skip to main content

Ik zie dat meerdere klanten hier tegenaan zijn gelopen. Ik krijg ook deze foutmelding. Zou dit graag opgelost hebben. Het zal te maken hebben met mijn eerdere account bij T-mobile

mvg, Diana

Hallo @diana.deboer, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt toevoegen in je account. Ik heb gelijk geozcht op je e-mailadres en ik zag dat je account inderdaad gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, waardoor het niet lukte. Geen zorgen, deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten werken! 

Ik hoor het graag van je! 😊


Hallo @diana.deboer, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt toevoegen in je account. Ik heb gelijk geozcht op je e-mailadres en ik zag dat je account inderdaad gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, waardoor het niet lukte. Geen zorgen, deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten werken! 

Ik hoor het graag van je! 😊

Hallo Pharwin,

Het is nu gelukt hoor. Heel erg bedankt!

mvg, Diana


@diana.deboer Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en alvast een heel fijn weekend! 


Reageer