Skip to main content
  • 2,659 Topics
  • 18,242 Reacties
2657 Topics
Onderhoud in oktober en november
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom in week 40, 41, 42, 43, 44 en 45 onderhoud uit op ons netwerk. Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur. Wanneer? We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01:00 en 06:00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal dertig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. Als we klaar zijn Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!
Al een aantal dagen geen glasvezel netwerk en Odido doet niks.
Is dit nu wat Odido anders doet? We wachten nu al een paar dagen en hebben geen telefoon, internet of televisie. ik heb een onbeperkt internet bundel gekregen maar moest wel eerst een prepaid simkaart kopen. a 10 euro. Vervolgens werkt dat kaartje hier heel slecht en valt het regelmatig uit. Mijn vrouw is gisteren door Simpel op haar telefoon geblokkeerd i.v.m. de hoge verbruikskosten. Ik moet nu naar kantoor uurtje heen en uurtje terug omdat ik niet kan thuiswerken dat wordt morgen met de verwachte sneeuwval ook een uitdaging. Dus door de snelle afhandeling van Odido en de Netwerkbeheerder heb ik allerlei extra kosten. Na het melden hoor je niks meer, maar krijg je wel een mailtje dat het is opgelost. Die moet je natuurlijk via webmail zien te vinden. Maar in werkelijkheid werkt het helemaal niet. Al reset je 100 keer het modem en de glasvezel converter. Het grote probleem is dat je niet op de hoogte wordt gehouden. Wat is de voortgang en waardoor komt het. Je hoort niks dus gaan we weer bellen. Dan is het niet raar dat je het druk hebt, want iedere klacht krijg je meerdere keren van de zelfde klant en ik ben echt niet de enige die deze werkwijze vervelend en onlogisch vinden. Mogelijke oplossing Geef de klant een storings- of calimiteitnummer die hij op internet kan intoetsen en de staat van zijn probleem kan zien en ook dat hij nog aanvullende info kan aangeven. Communiceer met je klant. En niet alleen van uit jullie kant, maar zo dat hij ook iets kan terug zeggen en kan aanvullen. En dat voor al niet via een "community" Dat klinkt veel te klef "Toedeledokie community"

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen