Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

ik vroeg mij af of het mogelijk is om er achter te komen of er nog voorraad is van de ‘kil en klaar’ modems, ergens in Amsterdam? Ik heb op het moment geen internet, en zag dat thuis bezorgen een week duurt en ik zou dit graag wat versnellen als dit mogelijk zou zijn. 

Zo ja, dan hoor ik graag of er ergens nog iets is, of dat ik dan het beste kan bellen. 

Met vriendelijke groet!

@Jacob Goedenavond Jacob.
Er is in dit geval maar één optie…..ga langs de shops en vraag!  Het is niet bekend wat de voorraden zijn.
https://www.odido.nl/winkels

Waarom heb je geen internet?

@Jacob Goedenavond Jacob.
Er is in dit geval maar één optie…..ga langs de shops en vraag!  Het is niet bekend wat de voorraden zijn.
https://www.odido.nl/winkels

Waarom heb je geen internet?

Ik zei ‘ik’, maar het is voor mijn ouders die net verhuisd zijn en niet van te voren na hebben gedacht over een internet abonnement. Maar het is dus mogelijk dat er voorraad is in winkels? Ik ben vandaag namelijk in een winkel op de Ferdinand Bol geweest, en daar werd mij verteld dat ze niks meer in winkel houden. 

@Jacob  Hebben ze al een abonnement aangevraagd bij #Odido? Wanneer wordt dat aangesloten?
Bij welke provider hebben ze een mobiel abonnement? Als ze bij Odido of ben lid zijn kan ik tijdelijk helpen 

Zoals ik al eerder zei is de winkelvoorraad niet bekend 

Ze hebben nog geen abonnement, maar de opties zijn ook erg beperkt op hun adres. De enige optie van ODIDO op hun adres is klik en klaar en veel andere providers leveren überhaupt niet, of heel slecht internet (Ze wonen in een klein dorp).  Dus vandaar dat klik en klaar mij een prima oplossing leek. Alleen zou ik het dus graag, als dat zou kunnen, het wat sneller voor ze willen installeren. 

@Jacob  Dat snap ik. Helaas geen mobiel anders kon ik ze tijdelijk helpen met een voucher.

Sneller dan bestellen gaat niet. Opsturen kost al tijd.

Bestel klik en klaar online, Vul al hun gegevens in (zie mijn onderschrift) zover je kan

Koop tijdelijk een prepaid kaart van Odido voor de telefoon dan kan ik ze tijdelijk helpen met een voucher dan hebben ze via de Telefoon een hotspot en kunnen ze tv kijken tot klik en klaar aanwezig is.is dat een optie laat het dan even weten.  Al hebben ze maar even internet toch? 

Reageer