Hallo @fransschliekelmann
Wat is je vraag? Wellicht kan een andere moderator dit ook regelen voor je.
In mei ben ik overgestapt van caiway naar odido. Caiway zou de overstap regelen. Dat hebben ze niet gedaan. Ik heb vier maanden dubbele abonnementskosten betaald. Gebeld met odido. Die gaven caiway de schuld. Caiway gaf aan helemaal geen aanvraag voor overstap te hebben ontvangen. Odido wilde na zeeer veel telefoontjes 60 euro verrekenen. Mijn schade was 240. Ik ben niet akkoord gegaan. Consumentenbond ingeschakeld. Ik werd gebeld door Odido. Ze wilden nog maar 30 euro compenseren. Ik ben daar niet mee akkoord gegaan. Het lijkt wel alsof ik straf krijg omdat ik de consumentenbond heb ingeschakeld
Datum van ervaring: 29 augustus 2024
BewerkVerwijderDelen
Antwoord van Odido
2 dagen geleden
Goedemorgen Frans, wat ontzettend leuk dat je bent overgestapt! Daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee en we kijken deze situatie dan ook graag voor je na. Wil je ons een privébericht sturen via webcare over de situatie of een screenshot van jouw review op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland)? Stuur ons daar ook gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Dan kunnen we zo snel mogelijk voor je aan de slag! Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je klantnummer in je profiel. Als je ervoor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mailadres dat bij ons bekend is, komen wij hier z.s.m. bij je op terug! Groet, Demy van Odido.
Dit is mijn review op trustpilot en jullie reactie. Tot op heden heb ik niets gehoord.
Gr Frans
Hi @fransschliekelmann, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik wil je graag meer duidelijkheid geven over de situatie. Ik zie dat je inderdaad de Overstapservice bij ons hebt aangevraagd. Mocht de Overstapaanvraag geaccepteerd zijn en gaat er hierna iets mis, dan zullen wij uiteraard de dubbele kosten voor je vergoeden. In dit geval zie ik echter dat de Overstapservice dezelfde dag door Caiway afgewezen is, omdat er verkeerde informatie is aangeleverd bij ons. Hier hebben we je ook direct een e-mail over gestuurd met de melding dat de aanvraag afgewezen is door Caiway en je zelf het abonnement bij ze dient op te zeggen. Deze e-mail hebben we verzonden op 21 mei 2024 om 17:27. Ik zie dat je hierna ook geen contact meer hebt opgenomen naar aanleiding van de Overstapservice. Ik hoop dat de situatie nu voor je verduidelijkt is.
Wel zie ik dat in eerste instantie jou aangeboden is om 2 maanden van het abonnement te vergoeden om jou hierin tegemoet te komen. Dit wil ik dan ook graag voor je regelen en ik heb deze vergoeding direct voor je in orde gemaakt. Hier krijg je een bevestiging van per e-mail en dit bedrag zal met de volgende factuur verrekend worden.