Skip to main content

Wij zijn inmiddels verhuisd naar ons nieuwe adres, maar kunnen pas volgende maand thuis internet ontvangen (we zijn al klant bij Odido en hebben het modem al). Mijn man heeft de adreswijziging op zijn mobiele abonnement doorgevoerd, maar ontving een melding dat hij geen dubbele data meer heeft omdat het thuisabonnement en zijn mobiele internet niet op hetzelfde adres staan. We hebben hierover al gebeld, en dit zal later worden opgelost zodra we thuis internet hebben (op het nieuwe adres). Het misgelopen klantenvoordeel zal worden teruggecrediteerd.

Als tijdelijke oplossing zou er een voucher voor onbeperkt internet voor 7 dagen naar hem gestuurd worden, maar deze heeft hij helaas nog niet ontvangen.

Wat is nu de beste stap om te ondernemen? We hebben al twee keer gebeld met Odido: één keer voor het thuisnetwerk en één keer voor het mobiele dataverkeer.

Hoi @Hadiel, ik wil het graag nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden op de adresgegevens in je profiel. Zou je willen controleren of dit de correcte postcode en huisnummer is van je nieuwe adres? Dan kan ik aan de slag! Groetjes, Ishana


Beste Ishana, dank voor je bericht. Ik stuur je even een privé-bericht met mijn adres gegevens. Alvast dank


Zou je dit in je profiel willen zetten @Hadiel? Dan kunnen andere moderators dit ook inzien! 


Reageer