Skip to main content

Goedenavond,  

Onlangs Klik&klaar besteld, en ondanks wat opstartproblemen en wegvallende wifi/storing nu toch redelijk tevreden met de verbinding. Zeker een mooi alternatief wat jullie bieden, al is het wel even zoeken naar de juiste plaatsing voor de beste ontvangst.

Ik krijg het alleen niet voor elkaar om in mijn account het klantvoordeel te koppelen icm een Ben mobiel abonnement van mijn vrouw. Krijg de melding " dit is geen Odido nummer" oid. dit terwijl er m.i. wel klantvoordeel zou moeten zijn.

Heb het simkaartnummer van K&K en het mobiel nummer van Ben in mijn profiel gezet,  bij het vakje voor moderators, kunnen jullie mij er wellicht via deze weg mee helpen?  

Ook zou ik graag het extra wifipunt willen retourneren, ik begrijp dat dit retourneren van K&K producten nog niet vlekkeloos verloopt en de klantenservice niet goed bereikbaar en op de hoogte is wat betreft K&K.

Mochten jullie hier ook iets in kunnen betekenen, dan graag.  

Alvast bedankt! 

Hallo @sportbilly 

Het Ben abonnement meldt je aan voor klantvoordeel in de Ben app, zorg er ook voor dat hij op hetzelfde adres geregistreerd staat.

Bedankt voor je reactie @Waqqas ,  ga ik dat proberen! En dat zou er automatisch voor zorgen dat er aan odido kant 5 euro korting op K&K gegeven wordt?  Of moet ik dan nog verder iets doen?  

Fijne avond! 

@sportbilly 

Dat moet er inderdaad automatisch voor zorgen dat je 5 euro klantvoordeel op K&K krijgt.

Bedankt @Waqqas , dat werkte inderdaad vrijwel direct, voor beide nu klantvoordeel.

Nu nog dat extra wifipunt zien te retourneren,  zal eerst nog eens de klantenservice hiervoor proberen te bereiken.  

Fijne dag!

@sportbilly 

Ik heb zelf geen K&K maar zie je het WiFi punt niet in je Odido account en kun je hem daar niet opzeggen?

Zie hem daar wel staan inderdaad,  maar als ik daar op de knop "beheer" klik krijg je de melding:

Wijzigen nog niet mogelijk

Je kan op dit moment je abonnement niet aanpassen. Bel ons even. We helpen je graag.

Reageer