Skip to main content

Ik wil klik en XXX opzeggen. Heeft 1 dag goed gedraait, 5G heeft dat ding niet, hooguit 4G+.

Nu tweede dag alleen maar buffer, wegvallen en laden. Hang al 45 minuten in de wacht voor de tweede keer vandaag. Opzeggen is niet mogelijk via app. Waardeloze service!

Dit is toch geen stijl mensen! Kruipt bloed waar het niet gaan kan. 

Bij bank incasso al geblokkeerd, ik heb hier al de nodige spookverhalen gelezen dat jullie niks voor jullie klanten doen. Bij deze nogmaals. Dat ding wil ik per direct terugsturen en betaal geen rode cent!

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

Welkom op onze community! @Klikenzooi 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Sorry dat Klik&Klaar niet naar wens is. Ik had graag anders gelezen, maar ik help je natuurlijk verder bij de opzegging! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om dit voor je in orde te maken. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Het modem (en de wifipunten indien je die hebt) kun je retour sturen via dit antwoordnummer van PostNL:

• Odido Internet + TV
  • Antwoordnummer 15021
  • 1117 ZZ Schiphol-Rijk

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag!

Ps. Ik heb jouw naam aangepast, omdat het niet is toegestaan om te schelden op onze community. 

Weet je wat ook niet toegestaan zou moeten worden? 4 keer een klantenservice bellen. 2 keer worden opgehangen en 2 keer niet fatsoenlijk worden geholpen.

Ik heb dit nu één dag in gebruik, en zou het fijn vinden als daar niet een hele maand in kosten wordt gebracht.

Verder jullie chat bot is ontzettend k.u.t (kwalitatief uitermate teleurstellend) in elkaar gezet. Is hier ook al meermaals besproken. En net als een hoop mensen hier. Ik heb nog steeds geen mail over een bevestiging!

Ik neem notabene bij jullie een dienst af. Zou niet zo moeten zijn dat ik als een hondje achter jullie aan moet bellen, mailen, chatten om tot een oplossing te komen waarvan het probleem uit jullie eigen hoek komt.

Zo, dat is eruit. Doe er iets mee. Jullie service is sinds “Kassa” nog steeds ondermaats!

Nu bevestigngsmail heb ik nog steeds niet gehad, zoals hier meermaals op dit forum wordt gemeld. Jullie zeggen het één en doen het ander. “Opzeggen kan gemakkelijk en snel na elke maand schrijven jullie op jullie website”. Maar opzeggen via mijn account is onmogelijk, idem via telefoon of chat.

Ik wil een bevestigng van opzegging en daarna stuur ik de meuk terug. Zal toch niet zo moeilijk zijn en teveel gevraagd zijn.  Mag ik daar zeker nog een hele week op zitten te wachten?

Kom op mensen bij ODIDO. Ik vindt het werkelijk waar stijlloos hoe jullie met je klanten omgaan. Meer zeg ik er niet meer over.

Welkom op onze community! @Klikenzooi 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Sorry dat Klik&Klaar niet naar wens is. Ik had graag anders gelezen, maar ik help je natuurlijk verder bij de opzegging! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om dit voor je in orde te maken. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Het modem (en de wifipunten indien je die hebt) kun je retour sturen via dit antwoordnummer van PostNL:

• Odido Internet + TV
  • Antwoordnummer 15021
  • 1117 ZZ Schiphol-Rijk

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag!

Ps. Ik heb jouw naam aangepast, omdat het niet is toegestaan om te schelden op onze community. 

Nou bevestigngsmail heb ik nog steeds niet gehad, zoals hier meermaals op dit forum wordt gemeld. Jullie zeggen het één en doen het ander. “Opzeggen kan gemakkelijk en snel na elke maand schrijven jullie op jullie website”. Maar opzeggen via mijn account is onmogelijk, idem via telefoon of chat.

Ik wil een bevestigng van opzegging en daarna stuur ik de meuk terug. Zal toch niet zo moeilijk zijn en teveel gevraagd zijn.  Mag ik daar zeker nog een hele week op zitten te wachten?

Kom op mensen bij ODIDO. Ik vindt het werkelijk waar stijlloos hoe jullie met je klanten omgaan. Meer zeg ik er niet meer over.

Hi @Klikenzooi ik begrijp je helemaal, het liefst had ik je dit direct gestuurd maar deze e-mails worden handmatig behandeld door een speciale afdeling. De opzegbevestiging zou je normaal gesproken een werkdag later moeten ontvangen nadat de opzegging in orde is gemaakt. Momenteel zit hier een kleine vertraging waardoor het iets langer kan duren. Ik verwacht dat je de opzegbevestiging en zo ook de instructies na het weekend per e-mail ontvangt. Sorry voor het ongemak!

Hi @Klikenzooi ik begrijp je helemaal, het liefst had ik je dit direct gestuurd maar deze e-mails worden handmatig behandeld door een speciale afdeling. De opzegbevestiging zou je normaal gesproken een werkdag later moeten ontvangen nadat de opzegging in orde is gemaakt. Momenteel zit hier een kleine vertraging waardoor het iets langer kan duren. Ik verwacht dat je de opzegbevestiging en zo ook de instructies na het weekend per e-mail ontvangt. Sorry voor het ongemak!

Tot op heden geen bevestiging via de mail. Er deugt iets niet helemaal in jullie systeem, zoals zoveel dingen.

Hi @Klikenzooi ik begrijp je helemaal, het liefst had ik je dit direct gestuurd maar deze e-mails worden handmatig behandeld door een speciale afdeling. De opzegbevestiging zou je normaal gesproken een werkdag later moeten ontvangen nadat de opzegging in orde is gemaakt. Momenteel zit hier een kleine vertraging waardoor het iets langer kan duren. Ik verwacht dat je de opzegbevestiging en zo ook de instructies na het weekend per e-mail ontvangt. Sorry voor het ongemak!

Ik heb nog steeds GEEN BEVESTIGING via mail! Daarbij weet ik dus niet waar pakket heen moet en op welke manier! Jullie incasso gaat wel gewoon vrolijk door maar deze heb ik bij de bank preventief al laten blokkeren. Ik laat me niet als een hondje behandelen. 

Hi @Klikenzooi, ik heb het uitgezocht en zie inderdaad dat het niet goed gaat met de opzegging. Aan de achterkant laat het systeem zien dat de opzegging niet doorloopt. Ik ga hier vandaag met spoed achteraan. Laat één ding duidelijk zijn, qua kosten hoef je je geen zorgen te maken. Wij houden rekening met je opzegdatum en zullen crediteren wat je teveel zult betalen als de opzegging er echt door is.

Ik neem het stokje over en hou je op de hoogte!

Hi @Klikenzooi, ik heb het uitgezocht en zie inderdaad dat het niet goed gaat met de opzegging. Aan de achterkant laat het systeem zien dat de opzegging niet doorloopt. Ik ga hier vandaag met spoed achteraan. Laat één ding duidelijk zijn, qua kosten hoef je je geen zorgen te maken. Wij houden rekening met je opzegdatum en zullen crediteren wat je teveel zult betalen als de opzegging er echt door is.

Ik neem het stokje over en hou je op de hoogte!

Ik heb zojuist het pakket afgegeven voor retour naar het adres dat hier werd gegeven:

• Odido Internet + TV
  • Antwoordnummer 15021
  • 1117 ZZ Schiphol-Rijk

Tevens heb ik op de doos mijn naam: nick peters en mijn postcode en huisnummer vermeld. Mag hopen dat jullie mij daarvan op de hoogte stellen als pakket is aangekomen, verder ook een goede afhandeling betreft opzeggen. Jullie zeggen dat het zo gemakkelijk is online, terwijl dat helemaal niet het geval is. En via telefoon ook van kastje naar de muur en terug. Verder nul excuses van jullie kant, schandalig hoe ik als een hondje achter jullie falende diensten aan moet lopen.

Hi @Klikenzooi, ik ben er weer. Er is door mijn collega een fout gemaakt, namelijk dat de bestelling met een maand opzegtermijn is opgezegd en niet direct. Ik wil daarom een afspraak maken: neem contact op met mij op 21-11-2024 via dit topic. Je abonnement is dan opgezegd. Ik maak dan een vergoeding aan voor de periode dat je teveel hebt betaald. Dit krijg je dus van ons terug!

Hi @Klikenzooi, ik ben er weer. Er is door mijn collega een fout gemaakt, namelijk dat de bestelling met een maand opzegtermijn is opgezegd en niet direct. Ik wil daarom een afspraak maken: neem contact op met mij op 21-11-2024 via dit topic. Je abonnement is dan opgezegd. Ik maak dan een vergoeding aan voor de periode dat je teveel hebt betaald. Dit krijg je dus van ons terug!

Zal niet nodig zijn want de incasso is geblokkeerd bij de bank, dus die gaat niet afgeschreven kunnen worden.

Reageer