Hallo, vandaag zijn mijn bejaarde ouders van 86 en 90 gebeld door iemand van Odido met een kletsverhaal dat er ‘kabel’ aangelegd ‘moest’ worden omdat ‘Ziggo ermee zou stoppen’. Het lijkt er nu op, voorzover ik via diverse appjes na het eerste paniekerige telefoontje naar mij begrijp, dat hen een of ander abonnement van 30 euro per maand is aangesmeerd. In de afgelopen 4 uur hebben ze steeds weer contact met Odido proberen op te nemen op 0800-0092, maar daar waar Odido schijnbaar geen problemen heeft met uitgaande telefoontjes, blijven ze steeds maar in de wacht staan, of wordt de verbinding simpelweg verbroken. Hoe komen ze van dit onder valse voorwendselen afgesloten contract af ?
Hey
Dit is niet helemaal een “kletsverhaal”, ze zijn namelijk bezig met het uitfaseren van DSL maar dit heeft niks met Ziggo te maken maar met KPN. Die blijven wel leveren over Coax met glasvezel dus ik controleer dit graag voor je. Zou je de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer van je ouders in je profiel willen zetten? Dan ga ik dit tot op de bodem voor je uitzoeken.
Hallo Tommie,
In elk geval bedankt voor je reactie! Wat ik niet helemaal snap is waarom, als DSL uitgefaseerd zou worden, ze hier dan geen brief over hebben ontvangen van hun huidige DSL provider KPN ? En waarom Odido dan niet mensen die hiervoor in aanmerking komen een brief of folder stuurt met daarin een aanbod, ipv telefoontjes met op zijn minst verwarrende informatie (en “over Coax met glasvezel” snap ik ook niet helemaal) ? Laatste vraag, waarom moet ik de gevraagde informatie in mijn profiel zetten - is het dan alleen voor jou leesbaar ofzo ?
Hoi
Hoi
Hallo Ishana. dank je, ik heb de info nu in mijn profiel gezet. Ik hoorde van mijn moeder dat ze wel uiteindelijk iemand van Odido heeft gesproken, en dat ze de gegevens niet konden vinden om de aansluiting te annuleren. Ik hoop nu maar dat het allemaal een misverstand is geweest, en er toch niet daadwerkelijk een abonnement is afgesloten. Mvg, Florimon
Hallo Tommie,
In elk geval bedankt voor je reactie! Wat ik niet helemaal snap is waarom, als DSL uitgefaseerd zou worden, ze hier dan geen brief over hebben ontvangen van hun huidige DSL provider KPN ? En waarom Odido dan niet mensen die hiervoor in aanmerking komen een brief of folder stuurt met daarin een aanbod, ipv telefoontjes met op zijn minst verwarrende informatie (en “over Coax met glasvezel” snap ik ook niet helemaal) ? Laatste vraag, waarom moet ik de gevraagde informatie in mijn profiel zetten - is het dan alleen voor jou leesbaar .
Als je bij Ziggo zit komt er geen brief want er verandert niets.
zit je op DSL via wie dan ook stopt het ooit en kan je ook dan zelf een glasvezel provider kiezen
Waarom stopt KPN met DSL?
https://www.internetvergelijk.nl/blog/uitfaseren-koper/
Vervelend dat ze je ouders op het verkeerde been hebben gezet.(nare verkooptrucs) of vergissing
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.