Skip to main content

Goedemiddag,

Het lukt me al een aantal dagen niet om de klantenservice te bereiken om Klik & Klaar op te zeggen en baal hiervan. Ik zit nog binnen de 15 dagen.

Het product lijkt me prima, maar helaas niet goed genoeg voor mijn situatie.

Graag hulp met opzeggen, want ik blijf de klantenservice niet oneindig bellen om dit voor elkaar te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Lars

Welkom op onze community! @Dunadain 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Mijn oprechte excuses dat je ons niet te pakken krijgt. Ik regel dit uiteraard graag voor je!

Ik heb de opzegging meteen voor je verwerkt in ons systeem. Je ontvangt hier binnen 1 werkdag een e-mail ter bevestiging over en instructies om het modem terug te sturen. Indien je dit graag alvast wil doen, lees je in dit topic precies hoe je dit kunt doen: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik iets anders voor je kan doen? Ik sta altijd paraat om verder te helpen!

Hallo Odido,

Ook hier dezelfde situatie. Zo makkelijk als het starten van het abonnement ging, zo moeilijk is het stopzetten ervan. Gisteren geprobeerd te bellen, toen werd er na het inspreken van de postcode en de vraag, gelijk opgehangen. En vandaag een half uur in de wacht gestaan, zonder reactie.

Graag zeg ik het Klik en Klaar abonnement per direct op, en ontvang ik restitutie van het abonnementsgeld. (ik zit nog binnen de 15 dagen proefperiode).

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Wilbert Hartman

@wilberthartman Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Sorry dat we de opzegging nog niet hebben kunnen realiseren. Ik help je graag verder om dit in orde te maken! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om je Klik&Klaar Internet abonnement op te zeggen. Je ontvangt hier binnen 1 werkdag een e-mail ter bevestiging over. Mocht je het modem al willen retour neren, lees je in dit topic precies hoe je dit doet: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag! 

@Teresa van Odido Dankjewel voor je reactie! Het modem zal ik retourneren.

En dan kan ik er ook vanuit gaan dat het abonnementsgeld wordt teruggestort op mijn rekening?

hoi @wilberthartman ,

Op de volgende factuur zal een creditbedrag staan en dan wordt het geld teruggestort.

Reageer