Skip to main content

Nog een!

Ook ik heb na een rampzalige levering (pakket kwijt gelukkig bij navraag in de buurt afgeleverd bij een aantal huizen verderop alleen wist ik dat niet, want geen correcte tracking) nu stabiliteitsproblemen met Klik & Klaar. 

Ik ben er dus klaar mee en probeer sinds 16-10 mijn abonnement te herroepen.

Ik heb uren gebeld zonder resultaat, officieel een klacht ingediend via de site, melding gemaakt in het ODR platform maar ik krijg nergens resultaat.

Ik wil dat het contract herroepen wordt (beëindigd per ingangsdatum) zodat ik de producten kan retourneren.

Dit gaat ‘m niet worden.

Als ik ook via deze post niet verder kom zal ik wel naar de geschillencommissie moeten. Lijkt me wat overdreven, maar ik ben er inmiddels wel klik & klaar mee. 

Hi @Bkaya29, ik wil allereerst mijn excuses aanbieden voor deze ervaring bij ons. Ik heb nu per direct het abonnement voor je stopgezet. Op dit moment is er een vertraging in het versturen van de e-mails van de opzeggingen met de retourinstructie. Deze kan je binnen enkele dagen verwachten. Wel kan je dit al als een schriftelijke bevestiging van de opzegging zien. Ook kan ik aan je doorgeven dat het retourneren via PostNL gaat. Het retouradres kan je vinden in dit topic. Zo kan je de retourzending gelijk in orde maken. Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

Beste odido, ik heb zowel in de winkel als aan de lijn geen succes geboekt met het opzeggen van mijn 1e (en verkeerde) bestelling van K&K. Aan de telefoon werd ik doorverwezen naar de winkel. Eenmaal in de winkel moest ik ze weer bellen. Ik wil graag mijn 1e bestelling van KK die 15-11 in zou gaan opzeggen en retourneren. 

Hi @Mseym, ik help je graag verder om dit in orde te maken. Zou je je communityprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement opzoeken en je verder helpen. Je kan hier in het topic laten weten zodra je de gegevens hebt toegevoegd. Bedankt!

Hi @Mseym, ik help je graag verder om dit in orde te maken. Zou je je communityprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement opzoeken en je verder helpen. Je kan hier in het topic laten weten zodra je de gegevens hebt toegevoegd. Bedankt!

500025262 is het bestelnummer

bedankt

ik heb mijn gegevens toegevoegd!

Bedankt @Mseym, ik heb Klik&Klaar voor je opgezegd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van en daar staan ook de retour instructies in! 

@Tommie van Odido

Ook hier  vele pogingen gedaan om op te zeggen. Tot op heden geen reactie. 
Graag 500012102 opzeggen. 
Mijn profiel is bijgewerkt. 

Bedankt @Mseym, ik heb Klik&Klaar voor je opgezegd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van en daar staan ook de retour instructies in! 

Bedankt. Binnen hoeveel tijd ontvang ik deze bevestiging?

@Ultrasonic Ik heb zojuist gereageerd op jouw bericht in het andere topic. Het is geregeld! 

@Tommie van Odido 

Ik zou graag mijn klik en klaar abo opzeggen. Telefonisch al 5uur in de wacht zonder iemand te spreken. Chatten werkt ook niet dus dna maar zo. Bereik en dus snelheid valt me toch tegen dus ik wil graag opzeggen.

Ik heb mijn profiel aangevuld met alle info. Ik ontvang graag de bevestiging en instructie mail.

Alvast bedankt!

@Demi van Odido @Tommie van Odido 

Ook ik zou graag mijn klik en klaar abonnement opzeggen. Al meerdere pogingen gedaan jullie te bellen maar of ik hang heel lang in de de wacht of ik de verbinding wordt gewoon verbroken.

Helaas lijkt het erop dat mijn 5g bereik thuis niet goed genoeg is voor deze oplossing. Er is geen stabiele verbinding en de snelheden vliegen alle kanten op (maar vaak veel te langzaam).

Als het goed is is mijn profiel compleet, graag ontvang een bevestiging :) 

Alvast bedankt!

@Frankvoort Sorry dat je ons niet te pakken krijgt. Ik help je uiteraard graag verder om dit in orde te maken!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om voor je te kijken, maar op basis van het door jou opgegeven 097-nummer en postcode/huisnummer combinatie kan ik geen abonnement vinden. Wil je dit nog eens nagaan? Ik sta klaar om je verder te helpen!

@vangenechten Mijn excuses dat we dit nog niet voor je hebben kunnen regelen. Ik heb de opzegging meteen voor je in het systeem gezet! Je ontvangt hier binnen 1 dag een bevestigingsmail over + instructies om het modem terug te sturen. Mocht je dit alvast willen doen, lees je in dit topic precies hoe je dit doet: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!

Reageer