Skip to main content

Ik heb geprobeerd via de telefoon mijn Klik en Klaar abonnement op te zeggen, maar werd van het kastje naar de muur verwezen. Kan iemand mij hier wellicht helpen? Ik zit nog in de 14 dagen bedenktijd.

Hier hetzelfde. Helaas bij mij thuis geen stabiel internet.
Opzeggen lijkt bijna onmogelijk. 

Zit nog binnen de 14 dagen. Bestelnummer 500012102. 


@Maarten D. Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Mijn excuses dat het nog niet is gelukt om op te zeggen. Ik help je natuurlijk graag verder!
Ik ben meteen het systeem in gedoken om dit voor je in orde te maken. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging, de verwerkingstijd is ongeveer 1 dag. 

@Ultrasonic Ook voor jou help ik graag verder! De opzegging heb ik voor je geregeld, je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Mochten jullie het modem al terug willen sturen, lees je in dit topic precies hoe je dit doet: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community

Uiteraard wordt dit ook nog per e-mail bevestigt. 

Laten jullie het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

 


Reageer