Skip to main content

Beste,

Ik heb een wijziging op 22-09-2024 gedaan en deze is nog steeds niet doorgevoerd. Zou iemand hier naar kunnen kijken?

Groetjes 

Thijs

Hoi @Thijs1990, goed dat je dit aangeeft! Ik heb dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Per e-mail zullen we je op de hoogte houden. Voor nu wens ik je een mooie zondag! Groetjes, Ishana

Hi @Ishana van Odido ,

Zou je kunnen kijken of het allemaal goed gaat?

Heb toen wel de mail ontvangen dat het doorgezet werd naar een andere afdeling maar de status is nog steeds hetzelfde.

Bedankt alvast.

@Thijs1990 Goed dat je nogmaals aan de bel trekt. Oprecht sorry dat je nog geen bericht hebt ontvangen.

Ik ben gelijk gaan kijken en zie inderdaad dat de order nog niet goed doorloopt. Ik heb meteen aan mijn collega’s gevraagd of zij dit kunnen oplossen. Zodra dit is gebeurd, ontvang je hier een bevestiging van. 

Gezien je het abonnement al op 22-09-24 hebt stopgezet en dit altijd met inachtneming van een maandopzegtermijn gaat, dus tot 29-10-24, ga ik ook gelijk de extra kosten voor je vergoeden. Dit kan ik wel pas doen als de opzegging ook echt voltooid is. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!

Reageer