Goedenavond,
Onlangs Klik&klaar besteld, en ondanks wat opstartproblemen en wegvallende wifi/storing nu toch redelijk tevreden met de verbinding. Zeker een mooi alternatief wat jullie bieden, al is het wel even zoeken naar de juiste plaatsing voor de beste ontvangst.
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om in mijn account het klantvoordeel te koppelen icm een Ben mobiel abonnement van mijn vrouw. Krijg de melding " dit is geen Odido nummer" oid. dit terwijl er m.i. wel klantvoordeel zou moeten zijn.
Heb het simkaartnummer van K&K en het mobiel nummer van Ben in mijn profiel gezet, bij het vakje voor moderators, kunnen jullie mij er wellicht via deze weg mee helpen?
Ook zou ik graag het extra wifipunt willen retourneren, ik begrijp dat dit retourneren van K&K producten nog niet vlekkeloos verloopt en de klantenservice niet goed bereikbaar en op de hoogte is wat betreft K&K.
Mochten jullie hier ook iets in kunnen betekenen, dan graag.
Alvast bedankt!