Skip to main content

Goede Middag,

Ik wil graag mijn internet abonnement + TV opzeggen. Ik heb dit eerst getracht te doen via online of via de app maar daar kan ik het niet vinden. Alleen de verwijzing dat ik moet bellen met de klantenservice. Ik heb de klantenservice al een paar keer gebeld vandaag, maar het lukt niet om iemand te spreken te krijgen om dit te regelen.

Is het mogelijk om de opzegging via deze weg in te dienen? Ik wil graag opzeggen per 1-12-2024. Het gaat hierbij dus om internet + tv voor thuis. (klantnummer staat in profiel)

Ik verneem graag en ook of er dan een bevestiging gestuurd kan worden aan mijn emailadres van de opzegging.

Groeten

Erik

Hi @mexflex, wat jammer! Geen zorgen, natuurlijk help ik je bij dit verzoek. Ik wil graag je abonnement erbij pakken maar mis de gevraagde gegevens in je Community profiel. Met een opzegging is dit zeer belangrijk. Vul je in je profiel daarom jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in? Geef mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan. Ik kom dan zo snel mogelijk bij je terug!

Goedeimddag,

Bedankt voor de reactie. Ik heb mijn postcode en huisnummer toegevoegd en tevens het IBAN nummer. Gebooetedatjm stond er al wel in.

Opzegdatum mag 1-12-20224 zijn (niet eerder graag)

Ik zie de bevestiging graag tegemoet.

Alvast bedankt

Erik

@Cheyenne van Odido voor de zekerheid een seintje aan je ik weet niet of je mijn vorige antwoord anders ziet.

Gr

Erik

Goedenavond,

Inmiddels heb ik de helpdesk kunnen spreken en op kunnen zeggen. Het ging wel zeer moeizaam en duurde lang. Medewerker nummer 3 lukte het pas.

Het zou fijn zijn als je online zou kunnen opzeggen wat volgens mij ook verplicht is.

Fijn weekend

Hi @mexflex, dank! Natuurlijk goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Weet dat wij je online ook graag helpen, maar de reactie tijd op Community niet altijd direct is. We doen hier echt ons best zo snel mogelijk bij je terug te komen. Ik had het dan graag in orde gemaakt. Voor de volledigheid zijn wij digitaal ook te bereiken via de chat op onze website en via X en Facebook. Heb je andere vragen, stel ze gerust. Zo niet dan wens ik je een fijne zondag toe!

Bedankt en ik snap het.

Echter idealiter heb ik deze community niet nodig omdat ik via (bijvoorbeeld) mijn odido zelf kan opzeggen.

Dit topic kan op slot.