Skip to main content

Hi

Zojuist met een medewerker gesproken maar die kwam niet verder dan zijn call sheet. 

op dit moment ben ik sinds 21-12-2017 trouwe klant met een dsl verbinding. Vandaag een mooi papiertje gekregen en gezien dat als ik glasvezel met tv wil dit met een jaar contract de eerste 8 maanden voor een tientje kan. Wereld van verschil met de huidige 50 euro die ik betaal. 

Nu is mijn vraag kan ik mijn dsl opzeggen en glas tegelijk aanvragen zodat er geen overlap is van GEEN verbinding. Blijkbaar is dit voor de telefoon jongen een moeilijke vraag. 

Daarnaast vind ik er een hoop van dat als ik als bestaande klant wil overstappen naar glas ik gewoon 15 euro in de maand meer moet betalen dan een nieuwe klant. Alsof ik als bestaande klant nog niet genoeg betaald heb de afgelopen jaren. 

Wie kan hier een fatsoenlijk antwoord op geven. Technisch zou het namelijk geen issue moeten zijn aangezien ik bij kpn zonder ODIDO opzeggen wel gewoon glas tegelijk kan krijgen want technisch gescheiden paden. 

Hallo @aterneuzen 

Je klantgegevens zijn wel bekend bij Odido dus als je een nieuwe aanvraag voor glasvezel doet dan wordt hij waarschijnlijk geannuleerd omdat ze dan zien dat er al Odido internet actief is op het adres. Je kan het proberen.

Anders gewoon via je Odido account bij internet wijzigen migreren naar glasvezel.

Ja dat snap ik dat ik dat zelf kan doen in de portal maar ik vind belachelijk dat ik als bestaande klant 8 maanden 15 euro meer moet betalen voor hetzelfde als een nieuwe klant. 

technisch is er totaal geen belemmering om 2 abbonnementen te hebben want de dsl heb niks met de glas te maken maar administratie technisch legt odidio het probleem bij de klant dat zij dat niet kan. 

ik ga het aanvragen op een andere naam, zelfde adres en dan wel zien. 

overigens vind ik het een kwalijke zaak dat als klantenservice men niet hier in kan schuiven voor bestaande klanten

@aterneuzen 

Ik probeerde laatst als glasvezel klant een nieuwe glasvezel abonnement af te sluiten, werd helaas geannuleerd, hopelijk lukt het voor DSL > glasvezel wel, veel succes.

Reageer