Skip to main content

Hallo, 

twee weken geleden heb ik op het forum de vraag gesteld over een retourlabel.

Daar kreeg ik antwoord op en heb ik mijn producten retour gestuurd op 23-10,  volgens de instructies gegeven in de forumvraag. Alles in een doos, met een papiertje met mijn data erbij. 

Nu krijg ik vannacht deze mail:

Ik weet even niet wat ik hiermee moet, aangezien de mail ook onduidelijk is. Is er niets aangekomen? Jullie willen ook niets terug? Alles wat ik had zat in de doos, er zou niets moeten missen. Maar dan verwacht ik een mail met het is aangekomen of iets dergelijks, of dat er staat dat het modem bijvoorbeeld wel is aangekomen.

Graag hoor ik wat de volgende stappen zijn. Dank voor de reactie.

@Jean-Marie Het staat in de mail dat een deel van de thuis apparatuur is ontvangen. Je kan zelfs in de email zien, welke apparaten zijn ontvangen en welke nog te versturen zijn. Indien de lijst van nog te versturen apparaten leeg is, kan je de email negeren.

Beste @CCNL , 

Er staan dus helemaal niets in. Dat is juist het probleem. De koppen staan we wel in, de artikelen niet.

@Jean-Marie In dit geval kan je de email negeren.

@Jean-Marie zat alles in de doos. Ook de adapter en snoeren? 

Vul je profiel goed in (zie mijn onderschrift) de moderators helpen je verder.

Fijn weekend 

Hallo @Cristien 

Alles zat in de doos, direct na afbouwen van de apparatuur. Dus bijvoorbeed modem uit het contact getrokken en direct de doos in. Zelfde geldt voor de mediabox (incl. afstandsbediening) en de connectbox voor het glasvezelpunt. Ook de HDMI kabel zat er bij. Ethernetkabel was kapot dus zelf vervangen, die zat er dus niet bij. 

Profiel data heb ik bijgewerkt.

@Jean-Marie Maak je dan geen zorgen, wordt vanzelf opgelost.

Ik zie je aflever-bewijs dat hebben de moderators nodig.

MVG.

Hi @Jean-Marie, goed dat je dit checkt! Om heel kort door de bocht te zijn, wij hebben netjes jouw Mediabox ontvangen maar missen het modem. Als ik je trackinglink check samen met het gewicht van het pakket, moet het echter wel kloppen dat alles erin zat wat wij terug verwachtte van je. Dankjewel hiervoor. Ik heb er intern voor gezorgd dat wij niet meer om het modem zullen vragen. Mogelijk is er aan onze kant wat mis gegaan. Nogmaals dank voor de moeite. Het is bij deze geregeld!

Reageer