Skip to main content

Opzeggen abonnement bij odido

vanmorgen al een reactie neergezet maar is gesloten omdat hij niet in de juiste rubriek stond niet zeggen ik stuur het door naar de juiste mensen nee ik sluit het topic. Top geregeld Odido

dan nog maar een keer 

gisteren en vandaag gebeld met klantenservice nou ja service?

al 40x gebeld inmiddels en steeds na het bandje verbroken worden. Het is echt te gek voor woorden dat je niemand aan de lijn krijgt. Als ik in een wachtrij gezet wordt kan ik zelf kiezen of ik er op wil wachten of niet. 
ik hoop dat er snel wat aan gedaan wordt want dit is niet oké. 
 

Hi @Dennes, we hebben inderdaad signalen binnen gekregen dat de klantenservice niet goed bereikbaar was. Mijn excuses hiervoor! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het inmiddels gelukt is om contact met ons te krijgen en het abonnement op te zeggen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan kan je hier altijd voor terecht op de community. We helpen je dan graag verder! 


Reageer