Skip to main content

Ik heb donderdag 24-10-2024 een Klik&klaar abbo besteld maar er ging wat mis met de 1 cent betaling dus heb ik hem via 08000092 laten annuleren. Daarna heb ik hem nog een keer besteld en deze keer ging het wel goed. Echter krijg ik vandaag 2 modems binnen.

Ik bel dus weer naar de klantenservice maar de medewerker kon niet aan de hand van het bestelnummer deze abbo vinden en dus ook niet annuleren. Hij zei wel dat er 2 actief zijn. Dus hij was helemaal niet geannuleerd. Ik werd doorgestuurd naar de winkel en daar ben ik net langs geweest maar volgens hun moet ik het laten annuleren via dat nummer omdat hun het niet kunnen doen of via het retourformulier.

In het retourformulier zei hij dat ik het IMEI nummer van de modem moet invullen die bij het bestelnummer hoort. Echter zie ik nergens in de mail van de geannuleerde bestelling een IMEI nummer en ook niet in het PDF bestand.

Kan iemand mij hier helpen om deze bestelling die ik al had geannuleerd te annuleren?

Gezien jullie reageren in andere topics kunnen jullie hier dan ook reageren? Per telefoon wordt er constant opgehangen.

Abbo met bestelnummer 500057572 die besteld is op 24-10-2024 17:56 moet geannuleerd worden.

Graag ontvang ik ook welk IMEI nummer het modem heeft dat bij die bestelling hoort.

Hi @Agepagelage, goed dat je hier een topic over gestart bent. 

Ik ben voor je gaan kijken en zie inderdaad een dubbele order. Ik heb de eerste order voor je opgezegd. Dit is het simkaart nummer van die order: 3197008384114 en inderdaad bestelnummer 500057572. Je ontvangt hier later een bevestiging van en daar staat ook in waar je het modem kan retourneren!

Hallo Odido,

Helaas wordt mijn telefoon gesprek er ook steeds opgegooid voordat ik iemand aan de telefoon krijg. Ik heb 2 weken (14 oktober) geleden een Klik&Klaar abonnement aangevraagd en na de modem op gehaald te hebben in de winkel en deze thuis aan te sluiten werkte de modem niet, omdat deze de simkaart niet detecteert. Na bellen met de klantenservice toen, konden ze niks vinden en kwam ik niet verder. Zelfs na een terugbel afspraak waar ik ipv na 2uur na 3 dagen werd gebeld. Ze kunnen blijkbaar heel weinig vinden in het systeem.

Vorige week ben ik langs een Odido winkel geweest en daar ben ik geholpen door een nieuw abonnement af te sluiten met een geheel nieuwe modem en nieuwe simkaart. Thuis uitgeprobeerd en leek het weer niet te doen, echter herkende de modem deze keer wel de simkaart, stapje verder in ieder geval.

Voor de grap de oude simkaart in de nieuwe modem gestopt en toen deed deze het ineens! Nu vandaag de nieuwe simkaart ook geprobeerd en nu werkt deze ook! Heel fijn, want thuis werken op je eigen hotspot is niet lekker en de bedoeling natuurlijk.

Maar nu heb ik dus nog 2 abonnementen voor klik&klaar en wil ik graag de eerste (oude) opzeggen, want de nieuwe 2de werkt goed! Volgens het retourformulier moet ik bellen, maar ik kom dus niet verder dan je de automatische probleemvraag en wordt dan opgehangen. Bestelnummer is 500009854 als het goed is.

Verder is het een heel mooi systeem hoor, maar wel jammer van de defecte modem en dat het nu zo druk lijkt te zijn bij de klantenservice.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Ivan

@IvandeWolf Wat super fijn om te lezen dat het nieuwe modem naar behoren werkt. Geweldig! 😀

Ik help je natuurlijk graag verder om het andere oude abonnement op te zeggen. Dit heb ik meteen voor je in orde gemaakt! Je ontvangt hier de volgende werkdag een e-mailbevestiging over en instructies om het modem terug te sturen.

Mocht je dit alvast willen doen, lees je in dit topic precies hoe je dit doet: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

Hi @Agepagelage, goed dat je hier een topic over gestart bent. 

Ik ben voor je gaan kijken en zie inderdaad een dubbele order. Ik heb de eerste order voor je opgezegd. Dit is het simkaart nummer van die order: 3197008384114 en inderdaad bestelnummer 500057572. Je ontvangt hier later een bevestiging van en daar staat ook in waar je het modem kan retourneren!

Ik heb deze mail gekregen net:

Het Odido Klik&Klaar Internet abonnement met klantnummer 1.xxxx is opgezegd met opzegdatum 11/25/2024.

Wordt er nu wel of geen 20 euro afgeschreven? Waarom pas een maand later?

@Agepagelage Fijn om te lezen dat je de bevestiging van de opzegging hebt ontvangen. Ik kijk graag met je mee hoe het precies zit!

Ik zie gelukkig dat mijn collega een vergoeding heeft aangemaakt voor het teveel betaalde bedrag. Dit bedrag wordt automatisch verrekend met de volgende factuur. Je kunt het bedrag indien dit wordt afgeschreven terugboeken. 

Reageer