Ik heb donderdag 24-10-2024 een Klik&klaar abbo besteld maar er ging wat mis met de 1 cent betaling dus heb ik hem via 08000092 laten annuleren. Daarna heb ik hem nog een keer besteld en deze keer ging het wel goed. Echter krijg ik vandaag 2 modems binnen.
Ik bel dus weer naar de klantenservice maar de medewerker kon niet aan de hand van het bestelnummer deze abbo vinden en dus ook niet annuleren. Hij zei wel dat er 2 actief zijn. Dus hij was helemaal niet geannuleerd. Ik werd doorgestuurd naar de winkel en daar ben ik net langs geweest maar volgens hun moet ik het laten annuleren via dat nummer omdat hun het niet kunnen doen of via het retourformulier.
In het retourformulier zei hij dat ik het IMEI nummer van de modem moet invullen die bij het bestelnummer hoort. Echter zie ik nergens in de mail van de geannuleerde bestelling een IMEI nummer en ook niet in het PDF bestand.
Kan iemand mij hier helpen om deze bestelling die ik al had geannuleerd te annuleren?