Skip to main content
  • 4,821 Topics
  • 30,726 Reacties
4821 Topics
soap odido met delta
soap odido en Delta , op 18 juni abonnement aangevraagd bij odido internet en tv , op 17 juli kwam de monteur om aan te sluiten maar die was binnen 5 minuten vertrokken omdat er geen signaal staat op de delta kabel , 22 juli kwam er een andere monteur om aan te sluiten , binnen 5 minuten weer vertrokken , geen signaal . na contact met odido heeft odido een ticket gemaakt naar delta om met spoed een monteur naar mij te sturen , ik nam contact op met delta die mij vertelde dat zij niets van een ticket weten maar dat het ook zinloos is omdat bij hun alles goed zou staan , het rode signaal lampje betekent volgens delta dat het modem niet is aangesloten , odido blijft volhouden dat er geen signaal is , weer diverse malen contact gehad met delta maar die worden een beetje boos op mij omdat het niet hun probleem is maar probleem van odido , ik zit daar als klant tussen en kan geen kant op .het laatste contact met odido was wel komisch ik krijg gratis wifi punten opgestuurd als goedmakertje voor alle problemen met de mededeling dat ik ze mag proberen , als mijn wifi niet verbeterd mag ik ze terug sturen , als de wifi wel verbeterd moet ik ze eind van de maand betalen , hoezo goedmakertje ??hoezo gratis ??Deze staat in de top 3 van de sigaar uit eigen doos .Ik raad mensen aan om niet in zee te gaan met odido of delta , ze zijn alleen op geld uit en geven totaal niets om de klanten Datum van ervaring: 23 juli 2024
Help, installatie monteur niet geslaagd plus fout bij overstapservice
Ik heb tot mijn grote spijt gekozen voor een overstap naar een andere internetprovider. Vandaag zou de dag zijn van de overgang van oude provider Ziggo naar Odido. De monteur heeft alles geïnstalleerd maar helaas bleef het wereldbol lampje op de modem rood branden. Hij heeft voor de zekerheid apparaten en kabels verwisseld voor nieuwe om te kijken of hier het probleem in zat, dit bleek niet het geval. Vermoedelijk moet er iets bij KPN worden omgezet dacht de monteur die hierover verslag heeft uitgebracht aan Odido. Gelukkig zou Ziggo blijven werken vertelde hij omdat ik gebruik heb gemaakt van de overstap service en de overgang zou pas plaatsvinden nadat Odido een werkend signaal geeft. Odido zou telefonisch contact met mij opnemen om de oplossing van het probleem verder te bespreken. Tot mijn grote schrik viel iets na het vertrek van de monteur toch het Ziggo signaal weg en we kregen van hen een mail dat ze het abonnement hebben stopgezet omdat Odido aan hen had laten weten dat er een werkend signaal is. Ik heb al meerdere keren gebeld met Odido en Ziggo in de hoop dat er een oplossing of een tijdelijke kan worden gevonden, bijvoorbeeld terug naar Ziggo totdat het daadwerkelijk signaal van Odido is gestart, maar helaas is dit nog niet gelukt.. Ik hoop heel erg dat Odido zijn best wil doen om snel tot een oplossing te komen. Moderator edit: persoonlijke informatie verwijderd.
Zeer teleurgestelde nieuwe klant @Odido | Klacht
Mijn abonnement zou volgens planning 2 dagen geleden moeten ingaan, maar tot nu toe heb ik zelfs de router niet ontvangen! Eigenlijk heb ik al voor 2 weken gebeld dat ik geen installatieservice nodig en heb de voorkeur Doe-het-zelf, omdat de KPN glasvezelbox(de zwarte mediaconverter) al sinds 2 jaar in mijn meterkast werkt, (bovendien als ingenieur heb ik altijd de router aangesloten). Ik heb wel daarvoor sms en e-mail ontvangen met de vraag om een ​​afspraak te maken met Guidion, ik wilde ze wel vertellen dat ik dat niet nodig heb, maar de afzenders noemden "no-reply"! Op 27.06 belde ik opnieuw. Odido vertelde me dat ik de router op de afgesproken dag (02.07) zou ontvangen. Maar op 02.07 geen internet en geen router in de ochtend, dus belde ik opnieuw voor het trackingnumber. Er werd mij verteld dat het onderweg is en ook het trackingnumber. Tot de avond dat ik weer belde, kreeg ik te horen "niet verzonden"! en de hardware wordt allein pas ~7 dagen voor de afspraak met Guidion verzonden! Dat is de standaardprocedure van Odido! Wat een vreemde werkwijze! Het proces van Odido wordt aangestuurd door een extern/outsourcingbedrijf. Ze luisteren niet naar hun klant, maar naar hun opdrachtnemer. Wat een bedrijfscultuur! BTW: Mag ik verstellen mijn ervaring met Guidion voor 2 jaar toen ik begon met glasvezel? Ik neem wel een dag vrij thuis en het sms bevestigd dat ze volgende maandag van 9:00 ~ 11:00 uur zullen komen. Maar is toch niet gekomen. Ik heb google gevonden dat ze hebben outsourced verder aan een ander bedrijf, gelukkig was de bevestiging niet zo ver weg voor mijn huis dus reed ik mijn auto heentoe een vraagde ​​vriendelijk "please komen". Toch tot 17.30 uur niemand en dan moest ik er weer nogmaals heen rijden, uiteindelijk kwam de onderaannemer met een heleboel mensen! Maar de echte werker is een stagiair onder een ervaren collega. Ze waren in 15m klaar en lieten een puinhoop achter in mijn meterkast met niet bevestigde kabelleiding en ongelijke tegelsteen en modderige grond voor mijn huisdeur, waar ik zelf nog een andere middag aan besteedde om het netjes en schoon te maken. Zou ik Odido aanbevelen? Nee, voor mijn ervaring tot nu toe. Als ze erom geven? laten we afwachten. Stuur mij de router a.u.b. NU!

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen