Skip to main content
  • 4,806 Topics
  • 30,583 Reacties
4806 Topics
glasvezelinstallatie nog niet gereed
Beste beheerders/moderators, ik heb weken geleden al dan niet iets langer dan 2 maanden glasvezelverbinding besteld. Dit keer ging ik voor glasvezel ipv kabel van Ziggo. Al met al, is de glasvezel het huis in gebracht, is de Guidion monteur zaterdag geweest en heeft de modem geïnstalleerd. Echter gaf hij aan dat mijn aansluiting/adres aangesloten moet worden op de POP/OCM of buurtcentrale. Ik ben net officieel verhuisd en dit is een slecht begin. Geen internet terwijl ik thuis aan het werk ben. Geen TV, datakaart (zakelijk) die leeggetrokken wordt en nog erger drie kinderen die vakantie hebben en zich rot vervelen. Ja, zolang ik werk, kan ik niet met ze naar buiten. vanochtend contact opgenomen met Odido en die stuurden mij door naar Open Dutch Fiber. De mevrouw van Odido die gaf mij een hele andere terugkoppeling dan de monteur van Guidion. Ik hoefde niet alleen op het netwerk aangesloten te worden? Nee, ik had een probleem en een monteur moest bij me langskomen. Is dit waar? Bij ODF werden mijn contactgegevens opgenomen en ik zou teruggebeld worden. Er kon mij niets beloofd worden en ik heb echt het gevoel dat ik te maken heb met personen die niet precies weten hoe ze opdracht/werkbonnen/tickets moeten interpreteren. Vrijdag ga ik met vakantie en zou graag voor die tijd aangesloten worden. Internet lijkt een levensbehoefte te zijn geworden. Hoe nu verder?
Zou u alstublieft willen doen wat we afgesproken hebben. Dank U
Hoi Gino, Ik ben ontelbaar keren gebeld, gemaild door Guidion Er valt geen afspraak te maken omdat het systeem niet vooruit kan kijken. We hebben afgesproken dat ik weer een opdracht geef als dat mogelijk is. Nu dacht ik volgens afspraak er vanaf te zijn, beginnen jullie te bellen. Niet handig en storend. Daarnaast heb ik via Guidion kosten uit Polen gehad voor mijn mobiele activiteiten. Daar zit ik dus helemaal niet op te wachten. - bellen heeft dus geen zin. - vragen over welke van de twee oude aanbieders (Ziggo en KPN) gaan we transformeren naar Odido blijven onbeantwoord! - vraag hoe wij een dubbele telefoon krijgen blijft onbeantwoord - berichtje achterlaten kan niet. - een mail sturen kan ook niet. Ik begin een beetje spijt te krijgen van mijn keuze Odido. Het loopt verre van soepel. Kenmerk: 2435/72039857 Bel mij niet maar leg dit in een verslag vast. Of geef mij rechtstreeks de CEO. We hebben je geprobeerd te bellen Hallo Hans, We hebben je geprobeerd te bellen over de aanleg van je nieuwe Odido Glasvezel verbinding. We hebben je telefonisch niet kunnen bereiken. We controleren graag met je of je nog gebruik wil maken van Glasvezel van Odido. Installatieafspraak maken. Onze installatiepartner Guidion komt graag langs om de apparatuur te installeren. Dan ben je snel online. Neem contact met ons op. Wil je nog steeds gebruik maken van Glasvezel van Odido? Bel ons dan op 0800-0092. Dan zorgen we dat Guidion de apparatuur alsnog komt installeren. Wil je geen gebruik meer maken van Glasvezel van Odido? Ook dan horen we het graag van je. Als je binnen 2 weken na verzending van deze e-mail niet gebeld hebt, dan annuleren we de bestelling. Vragen? Vragen! Vind je antwoord op odido.nl/service of vraag het onze specialisten van de Odido Community. Bellen kan ook: 0800-0092. Je kan niet rechtstreeks replyen op deze e-mail. Tot gauw, Gino van Odido
klacht over klantenservice op service nummer
Vandaag gebeld over de overstapservice van Odido omdat ik sinds 3 juli zowel bij Ziggo als Odido een abonnement heb. Telefonisch contact gekregen om 12.39 uur. Dat gesprek was onprettig omdat de medewerker niet goed luisterde naar mijn klacht. Op een gegeven moment zei de man zelfs dat ik wel goed naar hem moest luisteren omdat hij de persoon was die mij alleen kon helpen. Toen ik daarop reageerde dat volgens mij de klant koning is en zijn toon mij niet beviel reageerde dat hij mijn toon ook niet beviel. Hierop heb ik gevraagd naar een collega waarop de verbinding verbroken werd. (Kreeg geen collega). Toen ik terug belde kreeg ik een collega aan de lijn met een vlaams- zuid Nl accent om 12.50. In dat gesprek werd aangegeven door de medewerker dat de verbinding slecht was en dat hij mij niet goed kon verstaan nadat ik mijn gegevens had doorgegeven. Om 12.55 uur werd ik gebeld door een privenummer en was het dezelfde persoon. Ik vond het vreemd dat ik gebeld werd door een privenummer en ook kreeg ik uit de manier waarop het gesprek ging het idee dat ik in de maling werd genomen. Ik had zelfs het idee dat in pauzes van de man hij zijn lachen niet kon inhouden. Omdat het nog over een fout in de overstapservice ging waarvan uit Odido actie zou moeten worden ondernomen (op 15 juni was aan ziggo doorgegeven dat de overstap was stopgezet) vroeg ik aan de medewerker of er nu al actief was ondernomen waarop hij antwoorde dat op 3 juli een mail was gestuurd. Op mijn vraag of ze al van Ziggo hadden gehoord was dat niet het geval. Hierop heb ik het gesprek beëdigd en gebeld met Ziggo. In dat gesprek werd mij verteld dat er geen overstapverzoek meer was geweest na de melding van odido op 15 juni dat de overstap was stopgezet ook was het zou dat zonverzoek niet per mail gaat maar automatisch. Ik kon zelf het abonnement bij ziggo opzeggen wat per 19-8 zou stoppen. Hierdoorheb ik dus buiten mijn schuld dubbele kosten. Hierover zal ik later contact op nemen voor compensatie. Door de hele gang van zaken met medewerkers van het telefoonteam voel ik mij als klant onbehoorlijk en schandalig behandelt. Ik wil niet meer telefonisch contact opnemen met odido vandaar nu in deze community.
vraag over afspraak installatie glasvezel door Guidion
Ik hoop dat iemand van Odido kan helpen. TLDR; maand tevoren aangevraagd, meermaals contact Guidion en zou goedkomen, maar monteur is toch pas 2,5 week na activate Odido signaal ingepland, 2 weken na einde Ziggo, en ook klantenservice Odido komt belofte niet na want ze zouden terugbellen hierover. 22 juni heb ik glasvezel aangevraagd. Met overstap vanaf Ziggo maar per ongeluk verkeerde bankrekeningnummer ingevuld, dus dat moest ik zelf regelen. Odido mailde: 19 juli staat ons signaal erop. Ziggo eindigt per 22 juli. Mooie overlap, moet goedkomen dacht ik. Guidion online afspraak maken ging niet. Te weinig monteurs in deze regio misschien. Dus bellen. Klantenservice Guidion kon ook niks inplannen. Hij vond toen 19-23 juli zelfs nog ver weg. Later nog eens gebeld. En nog eens. Ze konden het niet zelf inplannen, dus moest dit handmatig gebeuren door een andere afdeling. Voorkeur dus 19-23 juli. Begin deze week weer gebeld want nog steeds niks gehoord.. Maar ze zouden er nog op terugkomen. Vandaag, een dag voordat het signaal actief wordt, een mail dat de monteur 5 augustus komt! Dit is bijna 2,5 week na activatie van het signaal van Odido en 2 week na einde Ziggo. Gebeld met Odido klantenservice. Een voucher voor een Odido provider was een optie. Maar moet zelf een SIM kaartje ophalen. En dan twee weken lang gebruiken. Niet even een paar dagen overbruggen ofzo. Komt bij dat Odido mobiele netwerk hier binnenshuis niet goed is. Dat verschilt per huis waar ik de afgelopen jaren woon, en hier is alleen Vodafone goed binnenshuis. Ik vertrouw er niet op dat de verbinding goed is, en die gok dan voor twee weken nemen.. Terwijl ik ruim van tevoren meermaals met Guidion heb gebeld, en nu dus lekker zou mogen prutsen en hopen op het beste, steeds SIM swappen voor hotspot en dat twee weken lang nee.. De klantenservice medewerkster begreep dat ook wel, en zou bellen met Guidion. Of er misschien nog een snellere storingsmonteur ofzo in te plannen was. Ze zou terugbellen vanmiddag maar je raadt het al. Niks gehoord. Is het mogelijk voor jullie om via Guidion de installatie naar voren te halen? Ik zou de installatie anders graag zelf doen maar met glasvezel kan dat niet schijnt.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen