Skip to main content

instalatiedatum

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo ik heb internet abonnement besteld. Ingangsdatum is 02-05-2025 kan ik mijn instalatiedatum wijzigen?? Ik heb momenteel geen internet thuis, dus ik wil het zo snel mogelijk hebben.

Uitgelichte reactie

14 april 2025

​@atakany7 Wat super leuk om te lezen dat je voor Odido hebt gekozen. Nogmaals van harte welkom! đŸ˜€

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk wil genieten van onze diensten. Ik kijk graag voor je na wat de mogelijkheden zijn.

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Hiermee is de verificatie compleet. 

Laat je het mij weten in dit topic wanneer je zover bent? Ik sta klaar om je te helpen! 

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 13 april 2025

Hallo ​@atakany7 

Je hebt een DSL verbinding? Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken wat mogelijk is.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 14 april 2025

​@atakany7 Wat super leuk om te lezen dat je voor Odido hebt gekozen. Nogmaals van harte welkom! đŸ˜€

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk wil genieten van onze diensten. Ik kijk graag voor je na wat de mogelijkheden zijn.

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Hiermee is de verificatie compleet. 

Laat je het mij weten in dit topic wanneer je zover bent? Ik sta klaar om je te helpen! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 april 2025

Ik heb het toegevoegd, u kunt het bekijken.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 15 april 2025

​@atakany7 Super, dankjewel! 

Ik heb gelijk voor je gekeken. Echter, is het niet meer mogelijk om de wensdatum te vervroegen. De netwerkbeheerder kan de lijn niet eerder dan 2 mei 2025 vrijgeven. 

Om niet zonder internet te zitten, adviseer ik ons Klik&Klaar Internet modem. Hiermee ben je Ă©n online met razendsnel Internet en je zit nergens aan vast. Het abonnement is namelijk maandelijks opzegbaar. Voor meer informatie, raad ik je aan eens een kijkje te nemen op onze website

Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat je het mij dan weten?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen