Goedendag,
Ik ben een potentiële nieuwe klant (nieuw huis gekocht, met glasvezel aansluiting) en ik heb een paar vragen:
- Kun je gedurende de looptijd van het contract de internetsnelheid zowel omhoog als omlaag aanpassen of zit je 2 jaar vast aan dezelfde snelheid? Ik twijfel een beetje welke snelheid passend is, maar op dit moment is voor Glasvezel 100 t/m Glasvezel 2000 de prijs gelijk voor het eerste jaar voor nieuwe klanten, dus dat is wel een reden om misschien eerst een te hoge snelheid te kiezen en later dit af te schalen als blijkt dat het toch niet nodig blijkt te zijn.
- Kun je gedurende de looptijd van het contract eenvoudig tv toevoegen aan het bestaande abonnement? Op dit moment heb ik nog geen tv, dus is het een beetje zonde om al wel te moeten betalen voor een tv abonnement. Zodra ik echter wel een tv heb gekocht, wil ik waarschijnlijk wel een tv abonnement.
- Ik lees dat er tijdelijk geen aansluitkosten zijn. Betekent dit dat de monteur langs komt op de gewenste aansluitdatum? In eerste instantie wil ik daar de opleverdatum van de woning invullen. Ik krijg echter pas in de loop van die dag de sleutel, dus dat is dan lastig plannen met een monteur…
Ik zie het antwoord op deze vragen wel te gemoed en wie weet hebben jullie er een nieuwe klant bij!