Het is erg jammer, ben al behoorlijk wat jaar klant bij T-mobile/Odido en nooit echt problemen gehad. Helaas wanneer je gaat verhuizen en er wel problemen zijn geeft men niet thuis.. Dit komt naar voren in de vorm van veel loze beloftes en voornamelijk afschuiven van de problemen.
Sinds 31 januari al bezig om internet en tv aangesloten te krijgen. Bij een eerste poging bleek er een aansluitpunt te ontbreken. Logisch dat men dan niks kan installeren. Het werd door de monteur doorgegeven (inclusief foto's) en er zou contact worden opgenomen. En inderdaad diezelfde middag nog een bericht dat er binnen 5 werkdagen contact zou worden opgenomen.
Na die 5 werkdagen ben ik dit zelf maar gaan doen want er was een complete radiostilte. Toen bleek dat men zat te wachten op foto's van waar de draad de woning binnen komt. Dit had de monteur op 31 januari al vastgelegd. En ik moest Delta maar bellen om de status op te vragen… Delta kon op dat moment niet helpen, omdat ze niks konden vinden en ja vervolgens geen contact meer krijgen met Odido.
In de weken daarna heb ik zeker 10 keer minstens een half uur aan de lijn gehangen met verschillende personen. De ene behulpzamer dan de andere. Er zijn er uiteindelijk 2 geweest die hun afspraken na kwamen. De overige contacten werd het probleem weggewuifd of afgeschoven.
Nu na lange tijd dan eindelijk de juiste aansluiting in huis en dan begint Guidion.
Een afspraak gemaakt voor 26 maart tussen 16.00 uur en 20.00 uur. Ik krijg eerst nog een update dat dit tussen 17.20 uur en 19.20 uur word, om vervolgens om 15.10 uur een bericht te krijgen dat de monteur niet kan komen...
Vervolgens via de toegestuurde link direct een nieuwe afspraak ingepland voor zaterdag 29 maart, welke ook bevestigd werd. Krijg ik vervolgens een dag later een nieuwe mail dat een afspraak bevestigd word op 1 april tussen 08.00 en 12.00 ?!?!
Vervolgens neem ik contact op met Guidion en leg ik de situatie uit. Een dame aan de andere kant van de lijn vind het ook vreemd en gaat navraag doen en zet mij in de wacht. Vervolgens word na 10 minuten wachten de hoorn erop gedonderd…
Vervolgens nog een keer bellen om van een ongeïnteresseerde vrouw te horen te krijgen dat de monteur die zaterdag niet kan en de afspraak is verplaatst.
Ofwel je maakt afspraken op dagen dat je weet dat je thuis bent. Die worden zonder verdere communicatie afgezegd en zonder verder overleg word er maar een random afspraak ingegooid.
Ronduit schandalige manier van omgang met je klanten..