Skip to main content

activatiecode viaplay

• 5 april 2025
  • 1 reactie
  • 9 Bekeken

Ik heb geen e-mail gekregen met bevestiging en activatiecode voor Viaplay. Niemand te bereiken en de chat robot heeft geen zinnig antwoord. Wil morgen graag formule 1 kijken maar hierdoor lukt dit waarschijnlijk niet 

Uitgelichte reactie

7 april 2025

Hey ​@Crisp66, welkom op onze Community!

Als mede F1-fan snap ik helemaal dat je Viaplay zo snel mogelijk wilt activeren. Deze reactie is helaas te laat voor de race, hopelijk heb jij hem nog kunnen meepakken! Ik kijk graag met je mee om alles op tijd in orde te maken voor de volgende race.

Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en met je meekijken. Alvast bedankt!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13761 reacties
  • 7 april 2025

Hey ​@Crisp66, welkom op onze Community!

Als mede F1-fan snap ik helemaal dat je Viaplay zo snel mogelijk wilt activeren. Deze reactie is helaas te laat voor de race, hopelijk heb jij hem nog kunnen meepakken! Ik kijk graag met je mee om alles op tijd in orde te maken voor de volgende race.

Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en met je meekijken. Alvast bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen