Skip to main content
Beantwoord

Bestelling niet afgerond Internet

• 1 april 2025
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Hallo,

Wij hebben Glasvezel Internet besteld bij de Odido. We hebben het installatiepakket binnengekregen en ook laten monteren door een Guidon monteur. Het internet werkt naar behoren.

Het probleem is dat wij ook een TV abbonement willen bestellen maar dit niet kunnen doen omdat de bestelling niet afgerond staat in onze Odido account. Daar staat alleen dat stap 1 is afgerond maar stap 2 is leeg.

Zou u dit handmatig kunnen laten aflopen zodat wij de mogelijkheid krijgen om andere dingen te bestellen?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Sp1dey12, welkom op onze Community!

Uiteraard ook welkom bij Odido, leuk om te horen dat je een glasvezel abonnement bij ons hebt afgesloten. Dit duurt meestal een paar dagen maar geen zorgen. Ik heb het abonnement handmatig laten doorlopen voor je! Je kunt nu Tv aanvragen in Mijn Odido. Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten. Ik sta voor je klaar.

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • Antwoord
  • 2 april 2025

Hey ​@Sp1dey12, welkom op onze Community!

Uiteraard ook welkom bij Odido, leuk om te horen dat je een glasvezel abonnement bij ons hebt afgesloten. Dit duurt meestal een paar dagen maar geen zorgen. Ik heb het abonnement handmatig laten doorlopen voor je! Je kunt nu Tv aanvragen in Mijn Odido. Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten. Ik sta voor je klaar.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen