Skip to main content

Wel licht geen data

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedendag,

Sinds 1 april zou mijn glasvezelabonnement actief moeten zijn, maar helaas werkt het nog steeds niet. Het lijkt erop dat Odido van 1-aprilgrappen houdt, maar ik had toch liever werkend internet gehad.

Het PON-lampje blijft knipperen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, waar het SN opnieuw is gekoppeld, maar zonder resultaat. De reactie was: “Er moet toch echt een monteur komen, meneer.”

Vanavond is de monteur geweest. Hij gaf aan dat alles correct was aangesloten en heeft zelfs een nieuwe ONT geplaatst. Toch blijft het PON-lampje knipperen. Helaas had de monteur geen verdere oplossing, aangezien hun taken beperkt blijven tot installatie en troubleshooting daar niet onder valt. Hij heeft in elk geval gedaan wat hij kon.

Nu is er een ticket aangemaakt, maar wat gebeurt er nu verder? Mijn oude provider Delta is al opgezegd en heeft de verbinding afgesloten – misschien wel op de verkeerde manier? Ik hoor geruchten dat Delta hier soms moeilijk over doet. Klopt dat?

Ik zou graag snel een passende oplossing zien. Anders moet ik toch terug naar Delta, want als ik het goed begrijp, is mijn bedenktijd bij Odido op 1 april ingegaan?

Ik hoor graag hoe dit wordt opgelost.

Uitgelichte reactie

3 april 2025

Goedemiddag ​@Coll0209, welkom bij Odido en welkom op onze community! Ik snap dat je zo snel mogelijk online wilt zijn, en dat willen wij natuurlijk ook. Dank voor je uitgebreide uitleg, dat helpt enorm.

Zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken! Geen zorgen: andere communityleden kunnen deze gegevens niet inzien. Je kunt ze toevoegen door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

Geef me een seintje zodra dit is gelukt, dan ga ik erachteraan voor je! 😊

4 reacties

• is een Top Poster
  • 71 reacties
  • 2 april 2025

Zit je nog op het delta glasvezel netwerk of ben je over op een open dutch fiber of KPN glasvezel netwerk?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 2 april 2025

Nog op het Delta netwerk. Maar die keuze maakt Odido toch? Die kan ik niet zelf maken. 

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 76 reacties
  • 3 april 2025

Goedemiddag ​@Coll0209, welkom bij Odido en welkom op onze community! Ik snap dat je zo snel mogelijk online wilt zijn, en dat willen wij natuurlijk ook. Dank voor je uitgebreide uitleg, dat helpt enorm.

Zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken! Geen zorgen: andere communityleden kunnen deze gegevens niet inzien. Je kunt ze toevoegen door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

Geef me een seintje zodra dit is gelukt, dan ga ik erachteraan voor je! 😊

• Auteur
  • 2 reacties
  • 3 april 2025

@Demy van Odido Dag Demy, klantnummer kan ik niet vinden. (Ook kan ik het abonnement niet toevoegen in de app naast mijn mobiele abonnement) 

De rest is ingevuld. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen