Goedendag,
Sinds 1 april zou mijn glasvezelabonnement actief moeten zijn, maar helaas werkt het nog steeds niet. Het lijkt erop dat Odido van 1-aprilgrappen houdt, maar ik had toch liever werkend internet gehad.
Het PON-lampje blijft knipperen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, waar het SN opnieuw is gekoppeld, maar zonder resultaat. De reactie was: “Er moet toch echt een monteur komen, meneer.”
Vanavond is de monteur geweest. Hij gaf aan dat alles correct was aangesloten en heeft zelfs een nieuwe ONT geplaatst. Toch blijft het PON-lampje knipperen. Helaas had de monteur geen verdere oplossing, aangezien hun taken beperkt blijven tot installatie en troubleshooting daar niet onder valt. Hij heeft in elk geval gedaan wat hij kon.
Nu is er een ticket aangemaakt, maar wat gebeurt er nu verder? Mijn oude provider Delta is al opgezegd en heeft de verbinding afgesloten – misschien wel op de verkeerde manier? Ik hoor geruchten dat Delta hier soms moeilijk over doet. Klopt dat?
Ik zou graag snel een passende oplossing zien. Anders moet ik toch terug naar Delta, want als ik het goed begrijp, is mijn bedenktijd bij Odido op 1 april ingegaan?
Ik hoor graag hoe dit wordt opgelost.