Skip to main content

Koppeling glasvezel abonnement aan Mijn Odido

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

Heb een internet glasvezel abbo afgesloten, maar kan dit niet koppelen in de odido app of website? 

Krijg een foutmelding → Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer.

Graag hulp?

Gr,

Rob

Uitgelichte reactie

25 maart 2025

Hey ​@Zeegers, welkom op onze Community!

Ik help je graag verder met het koppelen van je abonnementen. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement direct kunnen vinden. Nu zie ik dat je ook een mobiel abonnement hebt, probeer je je Internet + Tv abonnement te koppelen aan je mobiele abonnement? Dan snap ik dat je hem niet kunt koppelen namelijk, de initialen van je mobiele abonnement zijn anders dan die van je Internet + Tv abonnement. Kan je de juiste initialen in je profiel zetten bij: Info voor moderator? Dan kan ik het aanpassen en kun jij de koppeling maken! Alvast bedankt. 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13497 reacties
  • 25 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hey ​@Zeegers, welkom op onze Community!

Ik help je graag verder met het koppelen van je abonnementen. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement direct kunnen vinden. Nu zie ik dat je ook een mobiel abonnement hebt, probeer je je Internet + Tv abonnement te koppelen aan je mobiele abonnement? Dan snap ik dat je hem niet kunt koppelen namelijk, de initialen van je mobiele abonnement zijn anders dan die van je Internet + Tv abonnement. Kan je de juiste initialen in je profiel zetten bij: Info voor moderator? Dan kan ik het aanpassen en kun jij de koppeling maken! Alvast bedankt. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 maart 2025

Hoi, Tommie. IK heb mijn gegevens zoals ze bij het mobiel abbo aangegeven in het vak info voor moderator. Bedankt alvast!

Gr,

Rob

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen