Skip to main content

Aangezien ik alles zelf ga aanleggen,  en de hele zwik al klaar heb staan.  Waarom moet ik wachten op een monteur?

Als het signaal geactiveerd kan worden op mijn nieuwe adres ben ik geholpen. 

Nu moet ik al dagen praten met mijn vrouw over kleur van gordijnen,  en wel of geen vitrage.

Ik neem aan dat het niet meer voorstelt dan een "knop" omzetten.  Dat hoeft toch geen dagen te duren?

 

Hi @Jon bakhol, gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Ik zie dat je een monteursafspraak op 15-01 hebt staan. Fijn! Deze afspraak is verplicht omdat de glasvezelapparatuur zeer fragiel is en anders de servicegarantie op losse onderdelen vervalt. Bovendien dient de nieuwe apparatuur aangemeld te worden op de aansluiting en dat doet Guidion voor je. Kies je er toch voor om zelf te installeren (dit raden we niet aan!), dan kunnen we je in de toekomst niet meer kosteloos helpen wanneer één van de onderdelen niet meer functioneert. Houd hier alsjeblieft rekening mee! 

Dank daarom voor het wachten tot maandag en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement!


Reageer